اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1392 / کد مطلب: 6213 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار :


حماسه سیاسی ملت ایران دشمنان را مایوس کرد


حماسه سیاسی ملت ایران دشمنان را مایوس کرد امام جمعه  سبزوار گفت: حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد ماه دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش  سبزوارپیام به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌‌‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به حقوق مردم در اسلام اظهار داشت: مسئولان باید در هزینه کردن بودجه‌ها و رعایت حق و حقوق محرومان دقت کنند.

وی ادامه داد: محرومان پایه اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی هستند و نباید آنان را فقط در شرایط خاصی مانند زمان انتخابات به حساب بیاوریم.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به اهمیت حق تصریح کرد: بودجه‌ای که در اختیار یک مسئول قرار دارد، متعلق به مردم و بیت‌المال است.

ابراهیمی به تبلیغات اخیر در انتخابات اشاره کرد و افزود: ببینید چه بودجه‌هایی هزینه می‌شود ولی وقتی برای ایجاد یک مسجد درخواست هزینه می‌شود بودجه تمام شده و پول نیست.

وی با اشاره به شخصیت شهید چمران و خدمات ایشان به انقلاب یادآور شد: شهید چمران در آمریکا تحصیل کردند و به جای اینکه فرهنگ غرب روی ایشان تاثیر بگذارد، فرهنگ اسلامی این مرد بزرگ بر متفکرین غربی تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: چمران تحولات بزرگی را در سرزمین لبنان ایجاد کرد و سبب اثرگذاری فرهنگ اسلامی و شیعی در این سرزمین شد.

امام جمعه سبزوار افزود: این شهید بزرگوار زحمات زیادی را برای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کشید.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی ملت ایران دشمن را مایوس کرد، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را فردی اصلح برای پست ریاست‌جمهوری دانست.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی اضافه کرد: این عزیزان در شان یک ورزشکار مسلمان بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و من پیروزی بزرگ را به جامعه ورزشکاران و مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم.

وی در ارتباط با میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: آنچه مسلم است در حکومت امام زمان (عج) همه به اسلام می‌گرایند و تا زمانی که کسی به اسلام رو نیاورد، تمام حق و حقوق آنان توسط حکومت امام زمان (عج) رعایت می‌شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.