اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 تير 1392 / کد مطلب: 6241 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


دولتمردان بایستی با وحدت و همدلی حماسه اقتصادی را آغاز کنند


دولتمردان بایستی با وحدت و همدلی حماسه اقتصادی را آغاز کنند  امام جمعه سبزوار گفت : مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند حال نوبت دولتمردان است که با وحدت و همدلی حماسه اقتصادی را آغاز کنند .
 حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین ابراهیمی " در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار افزود : حماسه سیاسی مقدمه ای برای  تحقق حماسه اقتصادی است .
 وی اظهار داشت : مردم با حضور گسترده خود در انتخابات نه تنها  به ندای رهبری لبیک گفتند بلکه تمام تحلیل های خارجی و معادلات دشمنان را برهم زدند .
امام جمعه سبزوار همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت : اصل 156 تا 174 قانون اساسی وظایف این قوه را بیان کرده  است .
وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که "قوه قضائیه باید نگهبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی باشد " بر نقش و اهمیت قوه قضایئیه تاکید کرد و گفت : قضات بایستی بیش از پیش  این مسئولیت و وظیفه سنگین را در نظر داشته باشند زیرا این مسئولیت دارای حساسیت ها و ظرافت های بی شماری است .
امام جمعه سبزوار احیا حقوق عامه ، گسترش عدل ، آزادی مشروع ، نظارت بر حسن اجرای قوانین ، کشف جرم و مجازات مجرمان  و اجرای حدود را از جمله وظایف قوه قضائیه عنوان کرد .
حجت الاسلام "ابراهیمی "  با بیان اینکه  قاضی نیز بایستی به تقوا حریص بوده و آشنا به خطوط انحرافی باشد افزود : شهید بهشتی  به این خطوط آشنا بود این شهید بزرگوار را   در دوران زندگی  با تهمت های ناروا ترور شخصیت کردند و سپس به شهادت رساندند .
 خطیب جمعه سبزوار هشتم تیرماه روز غبارروبی مساجد  را یادآور شد و گفت :   به جز بحث غباروبی بایستی حرمت مساجد را نیز نگه داریم و وظیفه خود را در قبال خانه خدا انجام دهیم .
 حجت الاسلام ابراهیمی با گرامیداشت  دهم  تیر ماه روز صنعت و معدن به فرمایش  امام  علی (ع)  در این خصوص اشاره کرد و گفت : ایشان می فرمایند " یکی از بهترین ثروت ها و ذخیره ها صنعت است و بهتر از خود صنعت کیفیت صنعت است " .
 وی با بیان اینکه  کشورمان با تلاش در صنعت و تولید و تقویت این بخش مستقل شده و نیازمند هیچ کشوری نیست اظهار داشت : حماسه اقتصادی با اشتغال آفرینی و تولید در صنعت محقق می شود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.