اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1392 / کد مطلب: 6244 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


رسانه های گروهی بایستی حمایت و تقویت شوند


رسانه های گروهی بایستی حمایت و تقویت شوند معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت :رسانه های گروهی در این شهرستان بایستی حمایت و تقویت شوند.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس قاسم شعبانی عطار روز شنبه در دیداری با مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار اظهار کرد:رسانه های گروهی نمایندگان افکار عمومی هستند.

وی اظهار کرد : مطبوعات و خبرگزاری ها در جامعه دارای جایگاه و نقش مهمی بوده و هدایت افکار جامعه را عهده دار هستند.

نماینده عالی دولت در سبزوار افزود: رسانه های گروهی هدایت و مهندسی افکار عمومی و نیز آگاهی دادن به افراد را عهده دار هستند.

شعبانی افزود: در عصر ارتباطات نقش ممتاز و بی بدیل مطبوعات ،خبرگزاری ها و سایت های خبری در جهت اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست.

وی از رسانه های گروهی به عنوان بازوان دستگاههای اجرایی یاد کرد و افزود:مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند.

فرماندار سبزوار از فعالیت رسمی دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهزستان ابراز خرسندی کرد و گفت : ما برای تقویت و رفع مشکلات احتمالی دفتر ایرنای سبزوار آماده همکاری می باشیم .

مهندس شعبانی از موافقت و پیگیری های مدیران ارشد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به خاطر ارتقا و رسمی شدن دفتر شهرستان سبزوار قدر دانی کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی در سبزوار وضعیت جغرافیایی ،فرهنگی ،اقتصادی ،اجتماعی و... این شهرستان را تشریح کرد و افزود:تقویت رسانه های گروهی در این شهرستان ضروری است.

محمد مهرنیا مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از روند اقدامات انجام شده بعد از رسمی شدن این دفتر ارائه کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.