اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1392 / کد مطلب: 6246 / نظرات: 0

ملوندی


جویندگان کار در سبزوار 70 درصدکاهش یافت


جویندگان کار در سبزوار 70 درصدکاهش یافت  معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت : جویندگان کار این شهرستان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد کاهش داشته است .

به گزارش سبزوارپیام،ˈحسین ملوندی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در سه ماهه نخست سال گذشته یکهزار و 448 نفر و سه ماهه امسال 442 نفر در مراکز کاریابی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از 442 نفر جویندگان کار در سبزوار 225 نفر زیر دیپلم ،112 نفر دیپلم و 105 نفر فارغ التحصیلان دانشگاه هستند .

معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سبزوار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در حوزه اشتغال 442 نفر در این شهرستان به کار گمارده شده اند، افزود : از این تعداد 147 نفر زن و 295 نفر مرد هستند.

ملوندی گفت : بیشترین افراد به کار گمارده شده در این شهرستان ،گروه سنی 25 تا 34 سال می باشند.

وی با اشاره به ضرورت نیازسنجی در امر آموزش جویندگان کار اظهار کرد : این افراد با فراگرفتن مهارت های متناسب ،سریعتر جذب بازار کار می شوند.

معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت : بایستی با ساز و کارهایی به بخش تولید و صنعت کمک گردد تا این بخش به تولید بیشتر و بکارگیری نیروهای جدید راغب شود.

ملوندی ادامه داد : بخش تولید و صنعت با اهمیتی که در اشتغالزایی و توسعه کشور دارد بایستی نسبت به سایر بخش ها تقویت شده و مورد حمایت بیشتری قرار گیرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.