اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 تير 1392 / کد مطلب: 6258 / نظرات: 0

محسنی ثانی :


انجام پروسه حمایتی از بدو تولد تا فوت برای افراد جامعه ضروری است


انجام پروسه حمایتی از بدو تولد تا فوت برای افراد جامعه ضروری است  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : بایستی پروسه حمایتی از بدو تولد تا فوت برای افراد جامعه برنامه ریزی و انجام شود.

 دکتر محمدرضا محسنی ثانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های کمیته امداد سبزوار افزود: این حمایت ها با بالاترین استانداردها انجام می شود تا دیگر کسی دغدغه معیشت ، بیماری ، معلولیت و غیره را نداشته باشد.

وی گفت : کار دقیق و کارشناسی و گرفتن دستورالعمل از کشورهای پیشرفته درخصوص راهکارها در مورد مسائل اجتماعی در مجلس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه وظیفه حکومت اسلامی بویژه مسوولان است که معضلات ، مشکلات و ناهنجاری هایی که برای قشر عظیمی از مردم است را حل کنند ، افزود : بخشی از این خدمات در قالب کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان ارایه می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از نهادهایی است که به فرمان امام راحل (ره) راه اندازی شد ،گفت : این نهاد از مرز ایران اسلامی فراتر رفته و این کمک ها و محرومیت زدایی آن بین المللی شده و مورد استقبال کشور های دیگر قرار گرفته است .

وی همچنین از کمک های مردمی و خیران سبزوار که در نهاد مقدس کمیته امداد این شهرستان سرمایه گذاری نموده اند، قدردانی کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.