اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 تير 1392 / کد مطلب: 6276 / نظرات: 0

رئیس اداره بهزيستي سبزوار :


هزار خانوار از مددجویان پشت نوبت دریافت مستمري هستند


رئیس اداره بهزيستي سبزوار گفت : بیش از یک هزار خانوار از مددجویان واجد شرایط اين اداره  پشت نوبت دریافت مستمري هستند .
"محمد حسين هادوي فر " در ششمین همايش تجليل از خيران  بهزيستي سبزوار افزود : دو هزار و 500 خانوار پشت نوبت دریافت مستمری بودند که از شش سال گذشته هزار و 300 خانوار در لیست قرار گرفتند و بیش از هزار خانوار همچنان پشت نوبت هستند .
وي با بيان اينكه سقف مستمري يك خانواده پنج نفره 70 هزار تومان است افزود: اين در حالي است كه برخي از اين خانواده ها مانند خانواده هاي بيماران رواني و كساني كه ضايعه نخاعي دارند در ماه فقط 60 تا 70 هزار تومان هزينه دارو و درمان دارند .
"هادوی فر " مددجویان این اداره را شامل معلولان ، بیماران روانی مزمن، سالمندان ،کودکان خانواده های بی سرپرست برشمرد و اضافه کرد:   از  چند ماه اخیر بیماران خاص نیز تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند .
اين مسوول محورهاي فعاليت اداره بهزيستي را در امور توانبخشي ،اجتماعی، پيشگيري ، مشاركت هاي مردمي،اشتغال و موسسات غير دولتي عنوان كرد  .
وی ادامه داد : بعضی از خدمات بهزیستی به قشر خاصی از جامعه ارائه می شود و برخی دیگر همچون پیشگیری از معلولیت ها و طرح های غربالگری بینایی و شنوایی  برای همه افراد جامعه انجام می شود .
وي بر نقش مشاركت هاي مردمي و خيران در ياري رساندن و خدمت رساني به مددجویان این اداره تاكيد كرد و اظهار داشت :  اعتبارات سازمان بهزيستي  با توجه به گستردگي وظايف بهزيستي و تعداد مددجويان جوابگو نيست .
رييس اداره بهزيستي سبزوار با قدردانی از کمک های خیرین به این اداره اظهار داشت :  وجود خیرین و کمک های آنان که به عنوان بازو و پشتیبان اداره محسوب می شوند .
"هادوی فر " همچنین از تشکیل کمیته همیاران داوطلب  در بهزیستی سبزوار خبر داد و گفت : این کمیته متشکل از بانوانی است که برای جذب مشارکت های مردمی تلاش می کنند .










منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.