اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 مهر 1390 / کد مطلب: 628 / نظرات: 0


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی/ کاروان آفتاب در راه سبزوار


  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: استقبال از کاروان دوچرخه سواری آفتاب که از سمنان عازم مشهد مقدس هستند 13 مهرماه در سبزوار صورت می گیرد.
 مجید عسگری با بیان این مطلب اظهار داشت: 80 دوچرخه سوار سمنانی که حرکت خود را از امامزاده یحیی(ع) سمنان آغاز خواهند کرد هدایای فرهنگی را که آستان قدس رضوی در اختیار آنها قرار داده به مردم سبزوار تحویل خواهند داد.
عسگری در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه 60 برنامه در طول دهه کرامت در سبزوار اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری جشنواره شعر رضوی، برگزاری نمایشگاه تجسمی هشت بهشت، استقبال نمادین از ورود امام رضا(ع) در مزینان، برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، برگزاری جشنواره سرود روستایی، اجرای طرح پژوهشی با موضوع عفاف و حجاب، گردهمایی مدیران فرهنگی و هنری بخصوص کانون های تازه تاسیس فرهنگی هنری، برگزاری جشنواره فرهنگی عالم آل محمد(ص)، استفاده از احادیث و جمله های امام رضا(ع) در سر برگ های اداری و برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) از جمله مهمترین برنامه های این دهه می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار نیز از آذین بندی خیابان ها و میادین سبزوار خبر داد و گفت: قرار است مسجد جامع سبزوار نیز به عنوان پایگاه معنوی مبدل به دالان نور شود.
گفتنی است در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار، رئیس اداره میراث فرهنگی و نماینده دانشگاه تربیت معلم سبزوار به ارائه برنامه های خود برای دهه کرامت پرداختند.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.