اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 تير 1392 / کد مطلب: 6294 / نظرات: 0


ایجاد یک موسسه خیریه برای مددجویان بهزیستی در خوشاب ضروری است


ایجاد یک موسسه خیریه برای مددجویان بهزیستی در خوشاب ضروری است رییس اداره بهزیستی خوشاب گفت : ایجاد یک موسسه خیریه به صورت متمرکز برای جلب مشارکتهای مردمی به مددجویان این شهرستان ضروری است.

به گزارش سبزوارپیام، ˈعلی گرمابی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت مشارکت های مردمی در خدمت رسانی و ارتقای شاخص های خدمت رسانی به معلولان، افزود : اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی نیاز مددجویان نیست.

وی به لزوم مساعدت و همکاری تمام دستگاه ها در بحث جلب مشارکت ها اشاره کرد و گفت : تمام دستگاه ها این رسالت را بر عهده دارند که یار و مددکار بهزیستی باشند.

رییس اداره بهزیستی خوشاب افزود : هر کدام از دستگاه ها به فراخور وظایفی که دارند با طیف خاصی از مردم سرو کار داشته و می تواند حلقه اتصال مناسبی بین بهزیستی و خیرین دستگاه خود باشند.

گرمابی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی از حقوق معلولان نسبت به جامعه، گفت : سهم معلولین از سرمایه های جامعه به درستی احقاق نشده و نمونه بارز آن عدم مناسب سازی قسمت اعظمی از اماکن دولتی و عمومی جهت دسترسی معلولان است .

وی با اشاره به تصویب قانون جامع حمایت از معلولان اظهار داشت : متاسفانه در بسیاری از موارد دستگاههای دولتی هم سهم خود را از این قانون فراموش کرده اند.

رییس اداره بهزیستی خوشاب همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از تهیه سبد کالا برای مددجویان با مشارکت اداره بهزیستی استان خراسان رضوی و خیرین بهزیستی این شهرستان خبر داد و گفت : در ماه رمضان امسال تمام مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی خوشاب از سبد کالا به ارزش 300 تا 500 هزار ریال بهره مند می شوند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.