اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 تير 1392 / کد مطلب: 6310 / نظرات: 0

معاون فرمانداری سبزوار:


با برنامه ریزی مدون در عفاف و حجاب بسیاری آسیب های اجتماعی از بین می رود


با برنامه ریزی مدون در عفاف و حجاب بسیاری آسیب های اجتماعی از بین می رود معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : با برنامه ریزی مشخص و مدون در خصوص عفاف و حجاب بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی از بین می رود .

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا، رضا مدرسی پور روز سه شنبه در جمع مسوولان سبزوار افزود : بایستی با برنامه ریزی منسجم و استفاده از تمام ظرفیت شهرستان در قالب برنامه اعتقادی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ورود به مسئله حجاب و عفاف است، اظهار داشت : منظور از عفاف و حجاب فقط چادر نیست بلکه مسائل فکری و روانی در راستای حجاب اسلامی را باید ترویج دهیم.

وی مشارکت همگانی در مسئله فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از موارد مهم امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و گفت : در این راستا بایستی از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کنیم.

وی با گرامیداشت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب گفت : در این روز هزاران نفر از بندگان خوب خدا در راه ارزش ها و اعتقادات اسلامی جان خود را فدا کردند.

مشاور فرماندار و دبیر کمیته زنان و امور خانواده فرمانداری سبزوار هم گفت : گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ریشه کن کردن بدحجابی همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی را می طلبد.

راضیه حدادنیا افزود : هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های متولی عفاف و حجاب در این زمینه ضروری است.

وی ادامه داد : گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نباید مقطعی و مربوط به یک دوره خاص باشد بلکه بایستی همیشه مورد توجه بوده و برای این مسئله مهم برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه بایستی کمیته عفاف و حجاب تشکیل شود ،گفت : در قالب این کمیته برنامه های بسیاری را به صورت تخصصی در حوزه عفاف و حجاب می توان اجرا کرد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در امر عفاف و حجاب افزود : دشمن برای سست کردن بنیان خانواده و اراده جوانان با ترویج مدهای غیراسلامی و شبکه های ماهواره ای میدان جنگ نرم به پا کرده که تلاش چندین برابر دستگاه ها و مردم را می طلبد.

وی با اشاره به طرح نهایی عفاف و حجاب که در استان در حال اجرا است خواستار اجرایی شدن این طرح شد.

وی ادامه داد : طرح عفاف و حجاب به همه ادارات شهرستان ابلاغ شده و نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای این طرح است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.