اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 تير 1392 / کد مطلب: 6312 / نظرات: 0


150 مبلغ بومی و غیر بومی به روستاهای سبزوار اعزام می شوند


150 مبلغ بومی و غیر بومی به روستاهای سبزوار اعزام می شوند  رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : 150 مبلغ بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان،به به مراکز فرهنگی و مذهبی روستاهای این شهرستان اعزام می شوند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی محمودی امروز در جمع مسوولان به بیان برخی از برنامه های فرهنگی و تبلیغی این اداره در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: همزمان با این ایام مبارک ، برنامه های متنوع فرهنگی، تبلیغی و قرآنی توسط این اداره در این شهرستان برگزار می شود.

وی همایش بزرگ طلایه داران هدایت ،برپایی چهار پایگاه تفسیر قرآن کریم در مساجد جامع شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای و داورزن با حضور ائمه جمعه را از جمله برنامه های این ایام عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری کلاس های آموزش روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم در 17 موسسه شهری و خانه قرآن روستایی ، اجرای مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی و محافل قرآنی در موسسات قرآنی در سطح شهرستان از برنامه های این ایام است.

وی افزود:تجهیز سخت افزاری موسسات شهری و خانه های قرآن روستایی و اختصاصی 12 سهمیه دولتی اجرای کلاس های قرآنی در رشته های قرائت سطح یک تا سه و حفظ سطح یک و دو به مراکز و موسسات قرآنی و... گوشه ای از برنامه های اجرایی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در ماه مبارک رمضان می باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.