اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 تير 1392 / کد مطلب: 6318 / نظرات: 0


نمایشگاه طرح ضیافت در سبزوار دایر می شود


نمایشگاه طرح ضیافت در سبزوار دایر می شود رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت سبزوار از پایی نمایشگاه طرح ضیافت این شهرستان در 20 غرفه در دومین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش سبزوارپیام، علی امید بخش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این نمایشگاه از فردا به مدت 10 روز برای عرضه اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان درمحل سالن میلاد اتحادیه تعاون روستایی سبزوار برگزار می شود.

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه کالاهای اساسی نظیر قند ، شکر ، برنج ، گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب و سایر کالاها نیز پنج تا 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود .

وی افزود :نمایشگاه طرح ضیافت به جز زمان ظهر و وقت افطار از ساعت 9 صبح تا 21 شب دایر است.

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت سبزوار گفت : اقلام اساسی چون قند و شکر ، برنج ،گوشت قرمز و مرغ منجمد به قیمت مصوب علاوه بر نمایشگاه در بازار نیز عرضه می شود.

وی با بیان اینکه روزانه پنج تن مرغ منجمد در سبزوار توزیع می شود، افزود : برای نمایشگاه طرح ضیافت این شهرستان 40 تن قند ، 30 تن شکر ، 30 تن مرغ منجمد ، 100 تن برنج و 15 تن گوشت قرمز در نظر گرفته شده است .

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سبزوار خبر داد و گفت : بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی سبزوار ،بازار را به خوبی رصد می کنند تا شهروندان مشکلی در تهیه کالاها نداشته باشند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.