اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 تير 1392 / کد مطلب: 6327 / نظرات: 0


راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف در سبزوار برگزار شد


راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف در سبزوار برگزار شد راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف روز جمعه با حضور باشکوه مردم دیار سربداران در سبزوار برگزار شد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، در این راهپیمایی که از جایگاه نماز جمعه سبزوار تا میدان امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد، نمازگزاران با شعارهایی همچون ˈخواسته ملت ما امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی اقدام انقلابیˈ، ˈحجاب و پوشش زن ضرورت دین ماستˈ، ˈفساد و بی حجابی وسوسه شیطان است، حفظ حجاب و عفت از آیات قرآن استˈ، خواستار برخورد با پدیده بدحجابی شدند.

آنان همچنین با شعارهایی نظیر ˈای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب استˈ، ˈحسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماستˈ، ˈچادر حجاب برتر، لبیک به امر رهبرˈ و ˈصیانت از خون شهید رعایت حجاب استˈ، بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: با توجه به اینکه رعایت پوشش اسلامی حکم خدا و شریعت الهی است، ضمن التزام به رعایت آن، از سربازان گمنام امام زمان (عج)، قوه قضائیه و نیروی انتظامی می خواهیم با واردکنندگان پوشاک نامناسب، مهاجمان جنگ نرم و طراحان تضعیف اعتقادات و باورهای دینی مردم مقابله نمایند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ما راهپیمایان از دولتمردان و دستگاههای فرهنگی و اجرایی و بخش های خصوصی می خواهیم تعهدات و وظایفی را که شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حفظ حجاب و فرهنگ سازی عفاف و برخورد با مظاهر و عوامل فساد، تصویب کرده اند، مورد اجرا قرار دهند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.