اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 تير 1392 / کد مطلب: 6329 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار گفت: حق مردم است که از مسوولان کار بخواهند


امام جمعه سبزوار گفت: حق مردم است که از مسوولان کار بخواهند.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امروز بیستم تیرماه در خطبه های این هفته سبزوار، به کودتای ناکام و نافرجام پایگاه هوایی نوژه پرداخت و گفت: دشمنان از ماجرای طبس، محاصره اقتصادی و  ... درس عبرت نگرفتند این در حالیست که خوشبختانه ملتمان همیشه سربلند بیرون آمده است.

وی اذعان کرد: البته مشکلاتی داریم که هماهنگی بین سه قوا نیز در این راستا مهم و موثر است.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: امروز غرب و شرق می داند تنها نیرویی که می تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است.

وی در ادامه ابراز کرد: دشمن قبل از اینکه چشم طمع به منابع طبیعی ما داشته باشد چشم طمع به نیروی انسانی مان دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی، منابع قدرت مان هستند، تصریح کرد: هیچ وقت منابع طبیعی جای یک نیروی نخبه را نمی گیرد چراکه اگر نیروی انسانی از بین برود منابع طبیعی هم از بین می رود.

خطیب جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ماست که از کشورمان که در راس آن ولایت فقیه است، دفاع کنیم، بیان کرد: هر دستی را که در چهاردیواری کشورمان به منابع طبیعی، علمی، فناوری و ... دراز شود، به خواست خداوند قطع می کنیم.

وی ادعای امریکا در مورد اینکه جمهوری اسلامی، منافع آنان را به خطر انداخته، دروغ دانست و اذعان کرد: جمهوری اسلامی جلو دزدی و چپاولگری امریکا را گرفته و برای همین به دشمنی با این ملت برخاسته اند.

امام جمعه سبزوار تصریح کرد: روی منافع کشور و ملتمان با هیچ کس در دنیا معامله نمی کنیم.

وی سپس به به بیست و یکم تیرماه سالروز حادثه مسجد گوهرشاد و به شهادت رسیدن بیش از سه هزار نفر در این قیام خونین و نامگذاری آن بنام عفاف و حجاب پرداخت و بر فراموش نکردن حوادث اینچنینی تاکید کرد.

وی اوج تهاجم فرهنگی را کشف حجاب در سال 1314 توسط رضاخان بعنوان دست نشانده استکبار دانست.

حجت الاسلام ابراهیمی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " هر حرکتی که برای دفاع از زنان انجام می گیرد باید رکن اصلی آن رعایت عفاف زن باشد"، پرداخت و گفت: عفت زن مایه احترام و شخصیت اوست.

وی در ادامه به سخن امام راحل در خصوص اینکه " آزادی به شکل غربی در هر زمانی محکوم است" پرداخت و اذعان کرد: یکی از نشانه های مرد سالاری غربی این است که زن را برای مرد می خواهند نه برای خودشان یعنی اینکه مردان از زن التذاذ کنند.

خطیب جمعه سبزوار همچنین به ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: یکی از معانی صبر، روزه گرفتن است که روزه گرفتن دو فایده جسمی و روحی دارد.

وی با اشاره به اطعام نیازمندان در این ماه، خواستار کمک به آنان با رعایت احترام و شخصیت شان شد.

حجت الاسلام ابراهیمی سپس با اشاره به کوتاه کردن دست ابرقدرتها از کشورمان به قدرت تبلیغاتی غرب علیه ایران پرداخت و اظهار کرد: تمام کشورها بویژه استکبار جهانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی مان بصورت حساب شده سرمایه گذاری کرده اند.

وی ادامه داد: تبلیغات تنها وظیفه اداره ارشاد نیست بلکه وظیفه همه ماست.ايسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.