اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 تير 1392 / کد مطلب: 6340 / نظرات: 0


چهار هزار و 500 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی سبزوار توزیع می شود


چهار هزار و 500 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی سبزوار توزیع می شود رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت : چهار هزار و 500 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در ماه مبارک رمضان بین مددجویان این اداره توزیع می شود.
 به گزارش سبزوارپیام ،محمد حسین هادوی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد های کالا از روز هشتم ماه مبارک رمضان بین مددجویان این اداره براساس اولویت توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: مددجویانی که مستمری نمی گیرند، خانواده های بی سرپرست، معلولان سرپرست خانوار و خانواده های دارای چند معلول در اولویت دریافت سبد کالای ماه مبارک رمضان هستند.

وی افزود: این کالاها شامل برنج، گوشت، روغن، خرما، ماکارونی و یک بسته حبوبات می باشند.

هادوی فر همچنین از اطعام 25 هزار نفر و توزیع غذای گرم برای حدود شش هزار نفر از مددجویان این اداره در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همه مددجویان این اداره در این ماه با یک وعده افطاری و غذای گرم اطعام می شوند.

رئیس اداره بهزیستی سبزوار دعوت از خیرین در روز یازدهم ماه مبارک رمضان را از برنامه های این اداره برای جذب مشارکت در هفته اکرام عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری برنامه حفظ و قرائت قرآن در بین مددجویان و کارکنان این اداره، برگزاری مراسم شب احیا برای مددجویان و توزیع غذای گرم بین آنان در این شب را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.