اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 تير 1392 / کد مطلب: 6360 / نظرات: 0


وضعیت 150 واحد صنفی بدون پروانه کسب در خوشاب در حال بررسی است


نماینده مجمع امور صنفی خوشاب گفت: حدود 150 واحد صنفی بدون پروانه کسب در این شهرستان فعالیت دارند که رسیدگی به وضعیت آنها در دست بررسی است.

 به گزارش سبزوارپیام ،ˈمحمد رضا انصاریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : واحدهای فاقد پروانه کسب در خوشاب شناسایی و به آنان اخطار داده شده و هم اکنون این واحدها در حال انجام کارهای مربوط به صدور پروانه هستند.

وی مجموع واحدهای صنفی دارای پروانه کسب فعال در شهرستان خوشاب را 700 واحد ذکر کرد.

وی به پلمپ 20 واحد صنفی خوشاب از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت : بیشتر این پلمپ ها به دلیل گرانفروشی و کم فروشی انجام شده است.

نماینده مجمع امور صنفی خوشاب از توزیع برخی ارزاق عمومی به قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد و گفت: 35 تن قند و شکر، 20 تن برنج، سه تن گوشت قرمز و پنج تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان در حال توزیع است.

انصاری اظهار داشت: همچنین در ماه مبارک رمضان بازاریان و کسبه شهرستان خوشاب با شرکت در طرح ضیافت بازار (اطعام و سایر کمک ها) محرومان و نیازمندان را یاری می رسانند.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده امور صنفی خوشاب گفت: در زمان های مختلف با توجه به شرایط حاکم بر بازار ، وجود سوء استفاده برخی دلالان و نیز ایجاد جو روانی از جانب برخی افراد سودجو، تعداد بازرسی ها افزایش یافته و با متخلفان برخورد شده است.

نماینده مجمع امور صنفی خوشاب اظهار داشت : این مجمع در زمان های مختلف گشت های مشترک با ادارات مربوطه از جمله مجمع امور صنفی سبزوار، دامپزشکی و بهداشت از واحدهای صنفی شهرسلطان آباد خوشاب و بخش های تابعه این شهرستان دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.