اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 تير 1392 / کد مطلب: 6361 / نظرات: 0


سه هزار و 500 سبد کالا بین مددجویان امداد سبزوار توزیع می شود


سه هزار و 500 سبد کالا بین مددجویان امداد سبزوار توزیع می شود  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت : سه هزار و 500 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال بین مددجویان این نهاد توزیع می شود.
 به گزارش سبزوارپیام ، سید حسین کرابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود: این سبد های کالا از امروز بین مددجویان تحت پوشش این نهاد بر اساس اولویت توزیع می شود.

وی ارزش ریال هر سبد کالا را 500 هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده ایتام ، خانواده های دارای معلول و یا بیمار صعب العلاج ، دانش آموزان مستعد و روستاهای محروم در اولویت دریافت سبد کالای ماه مبارک رمضان هستند.

وی از پهن کردن سفره اطعام ویژه ایتام و حامیان برای هزار نفر با عنوان سفره آسمانی و توزیع بیش از شش هزار غذای گرم در محل ساختمان قدیم کمیته امداد بین محرومان درطول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : همه مددجویان این نهاد در ماه رمضان با یک وعده افطاری و نیز غذای گرم اطعام می شوند.

این مسوول با بیان اینکه هزینه اطعام هر مددجو 20 هزار و 500 ریال در نظر گرفته شده، اظهار داشت : خیران می توانند با این مبلغ به ازای هر نفر به حساب سپهر 0102247686008 نزد بانک صادرات در این امر خیر شرکت کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.