اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 تير 1392 / کد مطلب: 6362 / نظرات: 0


21 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت سبزوار شرکت کردند


21 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت سبزوار شرکت کردند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از شرکت بیش از 21 هزار دانش آموز در کلاسهای اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، جواد کوره پز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان اقدام به راه اندازی این کلاسها در قالب 54 پایگاه تخصصی کرده است.

وی افزود : در کلاسهای اوقات فراغت امسال پنج پایگاه قرآنی مشغول ارایه آموزش های تخصصی به دانش آموزان می باشند و تعداد پنج پایگاه اختصاصی فرهنگی و هنری نیز در دو کانون فرهنگی و تربیتی این شهرستان مشغول ارایه مهارتهای فرهنگی و هنری به علاقه مندان این رشته ها می باشند.

کوره پز افزود : دو پایگاه تخصصی نیز با زمینه فعالیت علمی و پژوهشی در محل پژوهشسرای دانش آموزی این شهرستان فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: همچنین 11 پایگاه ورزشی علاقه مندان به رشته های ورزشی را در خود جای داده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار همچنین گفت : چهار پایگاه برای کلاسهای اوقات فراغت در قالب طرح بصائر در این شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود : پایگاه های طرح بصائر که با همت جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و با همکاری آموزش و پرورش سبزوار تشکیل شده ،اقدام به برگزاری کلاسهای دینی و معرفتی می کنند.

وی افزود : 27 پایگاه خودگردان شهری هم در کنار 23 پایگاه تخصصی به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان مشغول هستند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.