اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 تير 1392 / کد مطلب: 6379 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


شخصيت حضرت خديجه الگويي مناسب است


شخصيت حضرت خديجه الگويي مناسب  است مهري /امام جمعه  داورزن در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان گفت: شخصيت  حضرت خديجه كبري الگويي مناسب براي زنان مسلمان است .

حجت الاسلام والمسلمين محمود مداحي با اشاره به سالروز وفات اين بانوي بزرگ اسلام گفت: قطعا حضور ايشان در كنار پيامبر (ص) يكي از مهمترين عوامل موفقيت اسلام بود.

 وي با اشاره به حديثي از پيامبر گفت: قوام و دوام اسلام به ثروت حضرت خديجه و شمشير حضرت علي (ع) بود.

وي از حضرت خديجه به عنوان مادر حضرت زهرا ياد كرد و گفت: حضرت خديجه در زندگي با پيامبر منيتها را كنار گذاشته بود.

وي در ادامه شهادت مختار ثقفي را ياد آور شد و گفت: اين ياور اسلام توانست در مقطعي خونبهاي شهادت امام حسين و يارانش را از متجاوزان به حريم ولايت بگيرد.

حجت الاسلام والمسلمين محمود مداحي در ادامه به پرداخت زكات در جامعه اشاره و تصريح كرد: مردم مي توانند  قسمتي از اموال خود را به نيت زكات  به مردم مستمند هديه دهند

وي ميلاد امام حسن مجتبي و هفته اكرام را خاطر نشان شد و گفت: مي توانيد با عقيقه فرزندان خود و حتي خودتان  اگر عقيقه نشده ايد گوسفندي رابا شرايطش بخريد و در اختيار کميته امداد حضرت امام و يا بهزيستي قرار دهيد تا درجهت مناسب هزينه شود.

   وي با اشاره به انتخاب فقهاي شوراي نگهبان از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: نيايد به مجرد اينكه  خلاف عقيده عده اي راي از سوي شوراي نگهبان صادر شد  شورا را زير سئوال برد زيرا كه  تضعيف و توهين به فقهاي شوراي نگهبان امري خطرناک براي کشور و اسلام است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.