اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 تير 1392 / کد مطلب: 6381 / نظرات: 0


یکهزار و 660 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای در سبزوار بهره مند شدند


یکهزار و 660 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای در سبزوار بهره مند شدند  رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار گفت : در مجموع یک هزار و660 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای در سه ماهه اول امسال در این شهرستان بهره مند شدند.

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس ˈ حمیدرضا موسویˈ  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این افراد آموزش های لازم را در مراکز ثابت برادران و خواهران ، آموزشگاه های آزاد و نیز در قالب طرح های مختلف از جمله آموزش در پادگان ، زندان ، صنایع ، روستایی ، جوار دانشگاهی و ... فرا گرفتند.

وی همچنین از فعالیت حدود 65 آموزشگاه آزاد زیرمجموعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار خبر داد و گفت : به طور متوسط در هر ماه حدود یک هزار نفردر آزمون رشته های آموزشی که در مراکز ثابت برادران و خواهران ، مراکز تابعه و آموزشگاه های آزاد ارائه می شود، شرکت می کنند .

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار اظهار داشت : این مرکز در بخش کاردانش ، نظارت بر آزمون ها و تأیید لیست های آزمون دانش آموزان بخش دولتی و غیردولتی را بر عهده دارد.

مهندس موسوی اظهار داشت : در حال حاضر مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران سبزوار با 13 رشته آموزشی و امکانات خوابگاه شبانه روزی و سلف سرویس به متقاضیان آموزش های لازم را ارائه می کند.

وی با بیان اینکه مرکز خواهران سبزوار نیز از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود : در حال حاضر این مرکز علاوه بر آموزش رشته های خیاطی، گلسازی، رایانه ، گلدوزی و... با افزودن رشته های مختلف فنی و خدماتی آموزشهای لازم را ارایه و با استقبال زیادی روبرو شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار اظهار داشت : این مرکز علاوه بر آزمون های صنفی متقاضیان پروانه کسب و وام های خوداشتغالی از کارگران ساختمانی نیز در رشته های مختلف صنعت ساختمان و تفاهم نامه های آموزشی آزمون به عمل می آورد.

وی افزود : در صورت قبولی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار برای شرکت کنندگان کارت مهارت فنی صادر کرده که منجر به بیمه شدن آنان می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.