اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 30 تير 1392 / کد مطلب: 6395 / نظرات: 0


250 حادثه در سبزوار امداد رسانی شد


250 حادثه در سبزوار امداد رسانی شد مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از امداد رسانی این سازمان به 250 حادثه طی سه ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، ˈعلی اکبر ایزدیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشترین حوادث سبزوار طی این مدت را، آتش سوزی اعلام کرد و گفت: در این مدت 125 آتش سوزی به این سازمان گزارش و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه امداد رسانی در زمینه رفع مزاحمت حیوانات در رده بعدی حوادث این شهرستان قرار داشته است اظهار داشت: در مدت مزبور 49 مورد رفع مزاحمت حیوانات انجام شد.

وی افزود: در این مدت سقوط از ارتفاع و سقوط در چاه هر کدام با دو مورد و انفجار و ریزش آوار هم هر کدام با چهار مورد کمترین حوادث این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه 67 درصد از حوادثی که در این مدت در سبزوار به وقوع پیوسته در بخش مسکونی بوده است گفت: بعد از این بخش به ترتیب بیشترین حوادث در بخش فضای سبز، تجاری و کشاورزی رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری را از اولویت های این سازمان و به عنوان مهمترین عامل در کاهش آمار حوادث عنوان کرد.

ایزدی افزود: همه افراد و سازمان ها به نوبه خود در امر اطلاع رسانی و آموزش مسئول هستند و بایستی بیش از پیش در این بخش توجه و فعالیت داشته باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.