اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1392 / کد مطلب: 6429 / نظرات: 0


دستگیری 2 برادر سارق در سبزوار


دستگیری 2 برادر سارق در سبزوار فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با دستگیری دو برادر سارق در سبزوار پرده از هفت فقره سرقت از منازل شهرک توحید این شهرستان برداشته شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازفارس، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت منزل در شهرک توحید سبزوار موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان سبزوار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از یک سری کار اطلاعاتی گسترده با توجه به سرنخ‌های موجود در محدوده جغرافیایی جرم به دو برادر سابقه‌دار به نام‌های حامد و بهزاد مظنون و تحقیقات خود را در این ارتباط آغاز کردند.

آزادواری بیان کرد: ماموران سرانجام پس از یک‌سری کار اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در یکی از بلوک‌های شهرک توحید سبزوار شناسایی و با اطمینان از وقوع سرقت‌ها توسط این دو برادر با هماهنگی قضایی آنها را در عملیات غافلگیرانه حین فروش اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان اموال مسروقه از قبیل اثاثیه منزل، موتورسیکلت، رایانه و مقداری طلا و وجوه نقد کشف کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: برادران سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان به هفت فقره سرقت منزل در محدوده شهرک توحید سبزوار اعتراف کردند که در این رابطه مالباختگان شناسایی و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مقامات قضایی معرفی شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.