اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 مرداد 1392 / کد مطلب: 6438 / نظرات: 0

نیروی انتظامی و مرکزبهداشت برخورد کنند/


مردم از استعمال قلیان در پارک سلامت گلایه دارند


مردم از استعمال قلیان در پارک سلامت گلایه دارند مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: تامین سلامت محور پیاده روی سلامت در گرو همکاری دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان اینکه استعمال قلیان و سد معبر در مسیر پیاده روی محور سلامت سبزوار یکی از مسائلی که موجب نارضایتی مردم شده است،  گفت: طرح جمع آوری قلیان از این محور و پارک های سبزوار نیازمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی خصوصا نیروی انتظامی و مرکز بهداشت می باشد.

وی با بیان اینکه ما در بحث جمع آوری سد معبر این محور از هیچ کوتاهی مضایقه نکرده ایم، افزود: نیروهای سازمان میادین در طول سال تا ساعت 22 و در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت 23 برای رفاه حال و تفریح سالم شهروندان بدون هیچ آلودگی و سد معبری تلاش می کنند  که از این ساعت به بعد می طلبد نیروی انتظامی شهرستان تامین امنیت اجتماعی و مهیا کردن مسیری سالم برای تفریح و آسایش شهروندان را بر عهده بگیرد.

صانعی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد با استعمال قلیان برای شهروندان در مسیر سلامت ایجاد مزاحمت می کنند، ادامه داد: طرح جمع آوری قلیان و برخورد با متخلفان باید بصورت قاطع از سوی همه دستگاه های اجرایی سبزوار صورت بگیرد تا فضاهای عمومی برای استفاده مردم بیش از قبل آماده و مهیا باشد.

گفتنی است شهردار سبزوار نیز در این رابطه بر تامین سلامت، امنیت و رفاه بیشتر حال شهروندان علاقمند به پیاده روی در محور سلامت تاکید کرد و خواستار برخورد قاطع با متخلفان از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.