اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6451 / نظرات: 0


مجهزترين جايگاه سوخت گيري استان در داورزن احداث مي شود


مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار از احداث مجهز ترين جايگاه سوخت گيري سطح منطقه استان خراسان رضوي در شهرستان داورزن خبر داد.

مهندس عيسي افتخار در گفتگو یی با بیان این مطلب افزود : مجتمع خدماتي آفتاب شرق اولين جايگاه ورودي به استان خراسان رضوي است كه در شهرستان داورزن در فضايي به مساحت ۲۱۰۰ متر در حال آماده سازي مي باشد.

وی افزود : این جایگاه در درروستای کاهک  وردی شهرستان داورزن و در حاشیه  مجتمع  خدماتی رفاهی بین راهی  امام رضا(ع) ساخته شده است

وي ادامه داد: اين جايگاه در دو مرحله به بهره برداري مي رسد كه در فاز اول آن با توجه به اقدامات انجام شده ۷۰ درصد پيشرفت كار داشته است.

وي افزود: در اين جايگاه كليه فرآورده هاي نفتي از قبيل بنزين، بنزين سوپر، يورو ۴ و نفت و گاز به هموطنان و زئران حضرت رضا (ع) ارائه خواهد شد.

افتخار خاطرنشان كرد: اين پروژه در مدت ۱۰ ماه و با هزينه ۱۵ ميليارد ريال توسط بخش خصوصي انجام شد كه در نيمه مهرماه سال جاري نيز به بهره برداري خواهد رسيد.

وي اضافه كرد: این جایگاه برای بيش از ۱۰نفر و در كل ۲۵ نفر به صورت مستقيم و غیر مستقیم اشتغالزايي دارد.

وي با اشاره به تأمين سوخت بخشي از استان خراسان بزرگ تصريح كرد: شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار با قدمتي ۸۰ ساله و داراي تأسيسات، مخازن و تاسيس جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي و مسئوليت توزيع فرآورده هاي نفتي را در يكي از مهمترين محورهاي ارتباطي و بخش بزرگي از پهناورترين استان كشور برعهده داشته است.

وي ادامه داد: هم اكنون نيز اين منطقه پوشش دهنده سوخت رساني شهرستانهاي سبزوار، جوين، جغتاي، خوشاب، ششتمد، داورزن، بردسكن و بخش هاي تابعه مي باشد.

افتخار افزود: همچنين تأمين ناحيه هاي اسفراين و بخشي از ناحيه مركزي منطقه شمال (بجنورد) به صورت ارسال مستقيم و ارسال فرآورده به انبار نفت اين منطقه توسط منطقه سبزوار صورت مي گيرد.

پایگاه خبری سلام سربدار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.