اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6453 / نظرات: 0

ويژه زندانيان جرائم غير عمد/


جشن گلريزان در سبزوار برگزار می شود


رئيس اداره زندان و اقدامات تأميني شهرستان سبزوار از برگزاري جشن بزرگ گلريزان ويژه محكومين جرائم غير عمد در این شهرستان خبر داد.
 علي اكبر خرمي در نشستی خبري كه در زندان سبزوار برگزار شد گفت: اين جشن براي اولين بار به صورت عمومي با دعوت از خيرين و به شكل سنتي در شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه كمك هاي خوبي از طرف ستاد ديه براي آزادي زندانيان جرائم غير عمد صورت پذيرفته است ياد آور شد: بيش از ۳۴ نفر در سال ۹۱ با كمك انجمن حمايت از زندانيان و ستاد ديه استان و با پرداخت كمك مالي ۴۲ ميليارد ريال آزاد شده اند.

وي افزود: البته پرونده برخي از زندانيان به دليل نقص در پرونده شان برگشت خورده بود كه پس از تكميل و بررسي در نوبت قرار گرفته است.

وي ادامه داد: در نظر داريم در جشن گلريزان آينده نيز براي ۴۰ نفر از زندانيان جرائم غير عمد كمك مالي جمع آوري نماييم.

خرمي با اشاره به برگزاري جشن گلريزان تصريح كرد: جشن گلريزان پايه در اعتقاد مردمي دارد و از زورخانه و فرهنگ پهلواني سرچشمه مي گيرد.

وي افزود: مردم و پهلوانان سبزوار پيشينه كهني در اجراي مراسم گلريزان دارند و ما اميدواريم در اين مراسم نيز مردم با حضورشان برگ زريني در تاريخ شهرستان سبزوار ثبت نمايند.

وي ادامه داد: در اين مراسم از مسئولين كشوري از جمله رييس ستاد ديه كشور، رييس ستاد ديه استان و رييس اداره كل زندان هاي استان دعوت به عمل آمده است.

رييس اداره زندان و اقدامات تأميني شهرستان سبزوار اضافه كرد: ستاد گلريزان شهرستان سبزوار از يك ماه پيش تشكيل شده است و ۱۴ مردادماه سال جاري در محل پارك سلامت شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد.

جشن گلريزان ديرينه اي كهن در ديار سربداران دارد

مسئول كميته اجرايي ستاد گلريزان شهرستان سبزوار نیز در جمع خبرنگاران گفت: جشن گلريزان ديرينه اي كهن درديار سربداران دارد و مردم اين ديار سهم مهمي در كمك به نياز مندان و مددجويان دارند.

سيد حسين دلبري با اشاره به برنامه هاي جانبي جشن گلريزان افزود: با توجه به اينكه اين جشن از سنت هاي كهن زورخانه و ورزش پهلواني است مراسمي را روز ۵ شنبه با حضور ورزشكاران و مسئولين در زورخانه ذوالفقار شهرستان سبزوار خواهيم داشت.

وي افزود: مراسم دوم نيز با حضور خيرين و مسئولين كشوري ستاد ديه و مسئولين استاني در روز دوشنبه ۱۴ مردادماه و مراسم عمومي نيز در همان روز بعد از افطار در ساعت ۲۱:۳۰ در محل پارك سلامت برگزار خواهد شد.

گفتني است اعضاي ستاد جشن گلريزان شهرستان سبزوار به شرح ذيل معرفي شده اند:
علي اكبر خرمي رييس اداره زندان سبزوار به عنوان رييس ستاد
حسين كيوانلو معاون زندان سبزوار به عنوان دبير ستاد
سيد محسن جعفري دبير انجمن خبرنگاران و مدير مسئول روزنامه قدس دفتر سبزوار مسئول روابط عمومي ستاد
سيد حسين دلبري مسئول روابط عمومي شهرداري سبزوار به عنوان مسئول كميته اجرايي
رضا شجاع مسئول واحد هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار به عنوان مسئول هنري
قاسم سهيلي مسئول روابط عمومي آسايشگاه سالمندان مادر سبزوار به عنوان مسئول كميته فرهنگي
حسن شمس آبادي از هنرمندان سبزواري به عنوان مسئول كميته هماهنگي ستاد/سلام سربدار 
منبع




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.