اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6458 / نظرات: 0

در روز شهادت حضرت علی (ع)/


بیش از 15 هیات مذهبی در سبزوار عزاداری می کنند


بیش از 15 هیات مذهبی در سبزوار عزاداری می کنند  کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : بیش از 15 هیات مذهبی این شهرستان در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به دسته روی می پردازند.

به گزارش سبزوارپیام، مهدی برغمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در سبزوار دسته روی در دو مسیر از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

وی مسیرهای به حرکت در آمدن دسته های عزاداری در این شهر را از سمت ˈمیدان دروازه عراقˈ و ˈ خیابان اسرار جنوبیˈ به مقصد مسجد جامع این شهر اعلام کرد.

وی اظهار داشت : همچنین ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) سبزوار به صورت گروه های سینه زنی از مقابل مسجد ˈافتخارˈ واقع در دروازه عراق به سمت مسجد جامع دسته روی دارند.

وی با بیان اینکه همزمان با لیالی قدر همه مساجد ، تکایا و حسینیه های سبزوار سیاه پوش شده اند، گفت : ویژه برنامه شب شهادت حضرت علی (ع) از سوی ستاد اقامه نمازجمعه شهرستان و امام جمعه سبزوار در محل مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی حجت الاسلام ماه رخسار، محمد نیا و گلابگیر برگزار می شود.

وی اظهار داشت : همچنین مراسم شب قدر در مساجد ، حسینیه ها و بقاع متبرکه سبزوار همراه با برنامه های سخنرانی، دعا و مناجات شب زنده داران و عزاداران مولا علی (ع) برگزار می شود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.