اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 مرداد 1392 / کد مطلب: 6475 / نظرات: 0


فرماندار داورزن / راهپیمایی روز قدس زنده نگه داشتن مقاومت اسلامی علیه رژیم جعلی صهیونیسم است


فرماندار شهرستان داورزن گفت:  راهپیمایی  شهرستان داورزن تنها در مرکز این شهرستان برگزار خواهد شد.

مهندس اسماعیل غفاری در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود : این امر به منظور ایجاد وحدت و همدلی بیشتر در این شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه ابتکار امام (ره)  در انتخاب آخرین روز ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و جمایت از ملت فلسطین را مهم دانست و گفت: برگزاری این راهپیمایی در چنین روز از ماه مبارک رمضان زنده نگه داشتن مقاومت اسلامی علیه رژیم جعلی صهیونیسم است .

وی در ادامه با اشاره به اولین راهیمایی این شهرستان پس از ارتقا تصریح کرد: حضور آحاد مردم این شهرستان انسجام و همبستگی آنان را برعلیه دشمنان نشان خواهد داد.

این مسئول با اشاره به گرمای طاقت فرسای این روزها ادامه داد: برنامه ریزی صورت گرفته  در راهپیمایی به نحوی باشد که مردم بیشترین استفاده را از آن ببرند.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در این جلسه با اشاره به ستیزه جویی های قوم یهود بر علیه بشریت تصریح کرد: متاسفانه این گروه با استفاده از موقعیت مالی خود برمراکز تصمیم گیری جهان تسلط پیدا کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی ادامه داد: اگر کسی امروز به نفع  یهودیت سخنی بگوید در اشتباه بوده و تاوان آن را پس خواهد داد.

وی در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد تا جهان اسلام و دنیا برای مبارزه با این غده سرطانی بسیج شود.

وی روز قدس را دفاع از حریم اسلام دانست و گفت: در این روز باید اتحاد و انسجام ملتهای اسلامی در جهان به رخ دنیا کشیده شود.

  در ادامه این مراسم مسئولین حاضر در جلسه به بیان نکته نظرات خود پیرامون برگزاری هرچه باشکوهتر این راهپیمایی پرداختند.

شایان ذکر است مسیر راهیمایی روز قدس در مرکز شهرستان داورزن از ساعت 11 صبح از محل  گلزار شهدای شهر داورزن به سمت مصلی نماز جمعه این شهر خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین زحمتکش نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار به عنوان سخنران این راهپیمایی خواهد بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.