اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 مرداد 1392 / کد مطلب: 6479 / نظرات: 0


226 نفر از خادمان مساجد سبزوار بیمه شدند


کارشناس امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت : 226 نفر از خادمان مساجد این شهرستان تاکنون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

 به گزارش سبزوارپیام ، حسین شم آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : 210 نفر از این خادمان آقا و 16 نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه طرح بیمه خدام مساجد از سال 86 اجرایی شد، اظهار داشت : حدنصاب سنی برای خدام آقا زیر 50 سال و برای بانوان نیز زیر 46 سال است .

وی اظهارداشت : متاسفانه بیش از 60 نفر از خدام مساجد سبزوار به دلیل اینکه سن آنان بالاتر از 50 سال بود نتوانستند بیمه شوند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده خواستار بیمه این افراد با راهکاری همچون پرداخت حق بیمه سنواتی که از حدنصاب سنی بیشتر است شد و گفت : این خادمین سال های سال است که در مساجد خدمت کرده و از بنیه مالی خوبی نیز برخوردار نیستند.

شم آبادی اظهار داشت : شهرستان های سبزوار و خوشاب دارای 480 مسجد است که از این تعداد 87 مسجد در شهر سبزوار و 393 مسجد در شهرستان خوشاب و بخش های تابعه سبزوار قرار دارند.

مسوول امور مساجد سبزوار با اشاره به انجام اطلاع رسانی و مکاتباتی با شوراها و دهیاران در خصوص بیمه خادمین مساجد در شهر و روستاها ، یکی از اولویت های کاری امسال را تحت پوشش بیمه قرار دادن خدام مساجد عنوان کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.