اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6495 / نظرات: 0

با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس /


مردم سبزوار حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند


مردم سبزوار حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند ده ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابي شهرستان سبزوار همزمان با مردم سراسر كشور، راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس را به صورت كم نظير ،يكپارچه و باشكوه برگزار كردند.
 به گزارش خبرنگار ايرنا ، امت حزب ا...و شهيد پرور ديار سربداران با شركت گسترده و با شكوه خود در اين مراسم معنوي بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري بيعت كرده و همبستگي خود را با ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.
در اين آيين با شكوه روحانيان ،بسيجيان ،خانواده هاي معظم شاهد ،جانبازان ،آزادگان ،امام جمعه ،معاون استاندار و فرماندار ، مقامات محلي ،نيروهاي نظامي و انتظامي ،دانش آموزان ،دانشجويان ،بازاريان و ساير اقشار مردم شركت داشتند.
روزه داران هميشه در صحنه سبزواري با طي مسير ميدان كارگر و خيابان شهدا ،به سمت ميعادگاه نماز جمعه اين شهر ادامه مسير دادند و با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا ، مرگ بر اسرائيل ،مرگ بر استكبار،اسرائيل مرگ به نيرنگ تو،فرياد هر مسلمان مرگ بر آمريكا ،فلسطين فلسطين حمايتت مي كنيم ، پشتيباني همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.
در اين راهپيمايي، مردم روزه دار با حمل پارچه نوشته ها و سر دادن شعار ،ضمن حمايت از مسوولان نظام جمهوري اسلامي ايران ،مراتب انزجار و نفرت خود را از صهيونيست ،استكبار جهاني و دشمنان انقلاب اسلامي و نظام به نمايش گذاشتند.
در پايان اين راهپيمايي قطعنامه سراسري قرائت شد كه با سر دادن تكبير راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.