اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6520 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


روز قدس روز اتحاد مسلمانان بر علیه مستکبران است


روز قدس روز اتحاد مسلمانان بر علیه مستکبران است امام جمعه سبزوار گفت : روز قدس روزی است که بایستی مسلمانان و مستضعفین جهان متحد و مجهز شوند و پوزه مستکبران را به خاک بمالند .

به گزارش سبزوارپیام،  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین  ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار افزود : بایستی همانطوری که کشور ایران قیام کرد کشورهای اسلامی دیگر هم هم صدا با ما قیام کرده تا این جرثومه های فساد را به زباله دان تاریخ بریزیم .

 وی با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم سبزوار و قدردانی از این حضور  اظهار داشت :  این مرگ بر اسرائیل و آمریکا گفتن ها و سردادن ندای الله اکبر با دهان روزه حداقل حمایتی است که  از ملت های مظلوم انجام داده و از مستکبران اعلان برائت شد.

 امام جمعه سبزوار افزود : امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ، آمریکا ،اسرائیل و همپیمانانشان به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی دشمن درجه یک آنهاست.

حجت الاسلام ابراهیمی  بیان داشت : اگر امروز استکبار مرتب علیه انقلاب اسلامی توطئه می کند چون آنها از اسلام ناب محمدی سیلی خوردند .

 وی بخشی از سخنان امام راحل (ره) و  مقام معظم رهبری در مورد قدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است و باید این را حفظ کنیم.

 امام جمعه سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش به نهضت مشروطه اشاره کرد و گفت : نهضت مشروطه یک نهضت استبدادی بود و به ثمر هم رسید .
حجت الاسلام ابراهیمی  با بیان اینکه در سه مقطع انقلاب عمومی در ایران  داشتیم که این انقلاب ها فرقه ای نبود  اظهار داشت : جریان مشروطیت  که در آن اختلاف انداختند  ، نهضت آزادی  که با آوردن مصدق آن را به اختلاف کشاندند و انقلاب اسلامی  که با رهبری امام راحل و وحدت مردم به نتیجه رسید




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.