اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6522 / نظرات: 0


فرياد مرگ بر اسراييل در شهر ششتمد طنين انداز شد


فرياد مرگ بر اسراييل در شهر ششتمد طنين انداز شد مردم مومن و ولايت مدار ششتمد روز جمعه در راهپيمايي ضد استكباري روز قدس ، با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل حمايت و پشتيباني همه‌‌جانبه خود را از قيام مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مردم انقلابي و مومن ششتمد در اين همايش ملي با سردادن شعارهاي مرگ بر منافق و فتنه گر،شعار هر مسلمان مرگ بر آمريكا،شعار روزه داران مرگ بر آمريكا و...انزجار خود از صهيونيست و استكبار جهاني را اعلام كردند.
در راهپيمايي گسترده مردم ششتمد روحانيون ،امام جمعه ،مسوولان محلي ،خانواده معظم شهدا و ايثارگران ،دانشجويان و دانش آموزان ، نيروهاي انتظامي و نظامي ،بسيجيان و اقشار مختلف مردم شركت داشتند.
مردم ششتمد در اين راهپيمايي كه تصاويري از رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و نيز پارچه نوشته هايي با مضمون حمايت از مردم مظلوم فلسطين در دست داشتند با سر دادن شعارهاي مختلف با مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.
راهپيمايي روز قدس ششتمد از مقابل حوزه مقاومت بسيج باقرالعلوم(ع) به سمت مصلي نماز جمعه اين شهر برگزار شد.
داوطلب يكي از فرهنگيان ششتمدي هم در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با ايرنا گفت: اين حضور حداقل وظيفه ما مي باشد تا نشان دهيم كه ما مسلمان متحد هستيم و لحظه اي از آرمانهاي خود كوتاه نخواهيم آمد.
دلاوري يكي از كسبه ششتمد نيز اين سووال را مطرح كرد كه مگر مي شود ببيني در جهان اسلام اتفاقات متعدد مي افتد و ما ساكت باشيم .
وي افزود: از اتفاقات ناگوار و كشته شدن مسلمانان در جاي جاي جهان متأثر هستيم و با حضور در راهپيمايي رور جهاني قدس اين ابراز تأثر خود را از كشتار مسلمانان در نقاط مختلف اعلام مي كنيم.
علوي از روستاي پادر ششتمد با خوشنودي از شركت در اجتماع شركت كنندگان در راهپيمايي روز قدس گفت: عبادات ما در ماه مبارك رمضان با شركت در راهپيمايي روز قدس تكميل مي شود.
وي ادامه داد: اگر چنانچه نمي توانستم به اين وظيفه شرعي يعني شركت در راهپيمايي به خاطر بعد مسافت عمل كنم بسيار ناراحت بودم و براي خودم نوعي خسران به حساب مي آوردم.
يك كشاورز بعد از ۲۳ روز روزه داري و عبادت و با چهره اي خسته از گرماي مردادماه و كار طاقت فرساي كشاورزي هم گفت: آمده ام تا به سفارش پيامبرم نداي مردم فلسطين را پاسخ بدهم ، آمده ام تا به نداي مردم سوريه لبيك بگويم و آمده ام تا نداي مردم مظلوم را پاسخ دهم.
پايان بخش اين مراسم باشكوه قرائت قطعنامه و خطبه هاي نماز پرصلابت جمعه ششتمد بود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.