اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6524 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن /دفاع از سرزمين اسلامي و اصل استکبار ستيزي دو اصل مهم برگزاری روز قدس است


امام چمعه شهرستان داورزن گفت:  دفاع از سرزمين اسلامي و اصل استکبار ستيزي دو اصل برگزاری راهپیمایی روز قدس است .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در جمع نمازگزاران با بیان این مطلب افزود: اتحاد ملل مسلمان و ایجاد امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران در گرو دفاع از منافع خود و امت اسلامي است.

وی در ادامه از  اسرائيل  به عنوان غده سرطاني یاد کرد و گفت:  اگر ملت ما با او کار نداشته باشد او با ما کار دارد و خطرش براي همه است و بايد جمهوري اسلامي از دارالاسلام  در جهان اسلام دفاع کند.

امام جمعه داورزن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هيچ مساله اي به اهميت مساله فلسطين نيست . فقط غصب خانه مسلمين نيست ، بلکه   دشمنان جهاني اسلام ، بخشي از خانه مسلمين رابراي حمله به صفوف مسلمين براي مبارزه با خواسته ها و تحرکات آن ها سنگر قرار داده اند.

وی  مقاومت را  تنها راه نجات فلسطين دانست و گفت: باید مقاومت ملت فلسطین در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی  ادامه يابد و از سازش با اسرائيل جلوگيري شود.

امام جمعه داورزن در ادامه صهونيسم را  گونه اي از ناسيوناليسم افراطي و تندرو دانست و گفت:  این گروه  با خوار شمردن ملت ها و نژادهاي ديگر و با غلو در برتر پنداشتن قوم يهود در پي نيل به قدرت سياسي برتر جهاني است .

وی با اشاره به اداعای   صهيونيست ها که  مدعي اند که صهيونيسم ، پاسخي بهيهودي آزاري است گفت:  اين سخن يک ادعاي گزاف است  و  بخش عظیمی  از يهود آزاري ريشه در درگيري هميشگي يهود بامسيحيت و کنيسه با کليسا بوده و ربطي به اسلام و ملتهای  ديگر ندارد.

امام جمعه داورزن تصریح کرد: استقرار يهوديان در سرزمين فلسطين ، مورد حمايت 5 قدرت بزرگ جهاني است و انگليس ،گوي سبقت را از قدرت هاي ديگر ربود و به اختراع صهيونيسم و اسرائيل پرداخت ،

وی ادامه داد: نيازهاي فرهنگي ، سياسي ، اقتصادي و نظامي غرب بويژه انگليس ، موجب پديدآمدن جريان فکري صهيونيسم شد که همکنون  به حمايت از اسکان يهوديان در فلسطين تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه مردم اروپا نیز به این رژیم صیونیستی یک  نگاه منفي  است  و این گروه  يهوديان را موجوداتي پست  ،فرومايه ، استثمارگران اصلي اقتصاد اروپا ، ناتوان در همساني با ديگران ، انگل اجتماع  می دانند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.