اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6525 / نظرات: 0


وبلاگ اخبار فرهنگی اجتماعی شهرستان سبزوار دو ساله شد


این وبلاگ که طی دوسال قبل در چنین روزهایی راه اندازی شد یک وبلاگ رسانه ای وخبری بود که تا حدودی توانسته است در کار خود موفق باشد.
هدف این وبلاگ درج اخبار و اطلاعات شهرستان سبزوار در حوزه دیجیتالی بوده است که تا هنگام درج این مطلب 19015هزار نفر واقعی از آن بازدید کرده اند.
خوشبختانه این وبلاگ به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خبرگزاری ها و روزنامه ای کثیر الانتشار خراسان و قدس و دیگر روزنامه های قابل توزیع در شهرستان سبزوار شده است .
این وبلاگ خبری همچنین توانسته است اخبار قابل درج شهرستان سبزواررا در دنیای اینترنتی منتشر کرده و با سایتهای مهم سبزوار از جمله سبزوار پیام – سلام سربدار- سبزوار نیوز– سبزوار انلاین -مجله ایترنتی اسرارنامه و دیگر وبلاگهای خبری همکاری داشته است .
تعداد1010 خبر و گزارش طی دو سال عمر این وبلاگ درج و منتشر شده است و قریب به 99 درصد اخبار و گزارشات درج شده در این وبلاگ توسط نویسنده وبلاگ درج واطلاع رسانی شده است .
میانگین اخبار منتشره در ماه قریب به 8/37 خبر بوده است و میانگین بازدید روزانه نیز قریب به 54 نفر می باشد که در پربیننده ترین روز 573 نفر از این وبلاگ دیدن کرده اند .
در نظر سنجی از این وبلاگ نیز 9/45درصد آرا به نتیجه عالی ختم شده است 5/13درصد به امتیاز خوب و 2/16 درصد به متوسط و 3/24درصد هم به گزینه ضعيف رای داده اند.
ودر نظرسنجي بعدي از اين وبلاگ نيز38%درصد آرابه نتيجه عالي ختم شده است 15%درصد امتياز خوب و15%درصد به متوسط و15%درصد هم به بهتر است است وبيشتر كار شود15%درصد ضعيف راي داده اند.
این وبلاگ امیدوار است تا بتواند با درج مطالب و اخبار و بیان استعدادها و توانمندی ها و مشکلات موجود در منطقه به عنوان عضوی کوچک از اعضای این بخش قدمهای مثبتی برای آبادانی و پیشرفت منطقه بردارد
منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ هستیم





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.