اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1392 / کد مطلب: 6544 / نظرات: 0


نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان سبزوار 9


 نتايج مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سبزوار در مرحله حذفي که شنبه در سالن شهید مشکانی برگزار شد، به شرح ذيل مي باشد:

بازي اول در ساعت ۲۱ با سوت داوران عليرضا حارث آبادي و حسن برزگر از داوران پيشكسوت آغاز شد، تيم هاي نمك سوده و فرش سيد به مصاف هم رفتند كه تيم نمك سوده در يك بازي تماشايي و زيبا با نتيجه ۲ بر يك برحريف خود غلبه كرد.

بازي دوم در ساعت ۲۲ با سوت داوران كاظم بيدخوري از داوران با مدرك داوري درجه يك و علي ايزي از داوران پيشكسوت و با حضور تيم هاي محضر ۲۲ و رستوران پارك يك آغاز شد و علی رغم تلاش تيم محضر ۲۲ براي برد در اين بازي تيم رستوران پارك با بازي تاكتيكي و هماهنگي مناسب بين بازيكنانش توانست با نتيجه۳ بر ۲ برحريف خود پيشي گيرد.

اما در بازي سوم كه در ساعت ۲۳ با سوت داوران موسي الرضا ارغیاني از داوران ملي و پيشكسوت و اصغر فهيمي از داوران جوان آغاز شد، تيم هاي شهرداري سلطان آباد و ايران پرشيا به مصاف هم رفتند كه در اين بازي تيم هر دو تيم مساوي نمودند و در ضربات پناليتي ۴ بريك تيم ايارن پرشيا پيروز ميدان شد.

در بازي چهارم نيز كه در ساعت ۲۴ با سوت كاظم بيدخوري از داوران پيشكسوت و درجه يك سبزواري و جواد صالح آبادي از داوران جوان آغاز شد تيم هاي مهر دافچنگي و عقاب ايزي به مصاف يكديگر رفتند كه در اين بازي نيز نتيجه مساوي شد و در ضربات پنالتي تيم مهر افچنگ بر حريف خود با نتيجه ۴ بر ۲ غلبه كرد.


نتايج مسابقات شب گذشته (يك شنبه) نیز به شرح ذيل مي باشد:

بازي اول در ساعت ۲۱ با سوت داوران مصطفي حقاني از داوران جوان و جواد ايزي از داوران پيشكسوت آغاز شد، تيم هاي دهياري رباط سرپوش و شهداي شم آباد به مصاف هم رفتند كه در اين بازي تيم شهداي شم آباد با نتيجه ۵ بر ۴ برحريفه چيره شد.

اما در بازي دوم كه در ساعت ۲۲ با سوت علي ايزي از داوران پيشكسوت و مصطفي مناجاتي از داوران جوان آغاز شد، تيم هاي شهرداري دارالعلم قرآن و سردخانه طلايي بيهق به مصاف هم رفتند كه در اين بازي تيم دارالعلم قرآن با اجراي يك بازي تاكتيكي و هماهنگ بين بازيكنانش توانست با نتيجه ۵ بر يك به حريف خود چيره شود.

اما در بازي سوم كه در ساعت ۲۳ با سوت داوران حميد ابارشي از داوران پيشكسوت و مهدي عظيم از داوران جوان و با حضور تيم هاي سالمندان مادر و رستوران پارك ۲ آغاز شد و در يك اتفاق عجيب علی رغم تلاش تيم رستوران پارك و ارائه بازي مناسب و علی رغم جوان تر بودن بازكنانش، اين تيم نتوانست بر حريف خود غلبه نمايد و با نتيجه ۵ بر يك بازي را به حريف خود واگذار كرد.

در بازي چهارم نيز كه در ساعت ۲۴ با سوت داوران ابوالفضل پاكدل از داوران پيشكسوت و الياس مناجاتي از داوران جوان آغاز شد تيم هاي املاك بهشاد و رنگارنگ به مصاف يكديگر رفتند كه در اين بازي نتيجه يك بر يك مساوي شد و در ضربات پنالتي تيم رنگارنگ بر حريف خود با نتيجه ۴ بر ۳ غلبه كرد.
سلام سربدار 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.