اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 مهر 1390 / کد مطلب: 655 / نظرات: 0


سبزواری ها در مسجد جامع این شهر میزبان خادم شفا یافته امام رضا (ع) بودند


سبزواری ها در مسجد جامع این شهر میزبان خادم شفا یافته امام رضا ع بودند خادم شفا يافته حضرت امام رضا (ع) در مراسم گراميداشت دهه كرامت در سبزوار گفت: درس اسلام و امام رضا (ع) درس معنويت است.
به گزارش ايرنا، 'محمد رضا ثابتي' در اين مراسم كه دوشنبه شب در مسجد جامع سبزوار برگزار شد، به تشريح چگونگي شفا يافتن خود از بيماريهاي لكنت زبان مادر زادي و سرطان خون، با توسل به حضرت امام رضا (ع) و كرامات آن حضرت پرداخت.
اين خادم جوان كه از اهالي قاين در خراسان جنوبي است حدود سالهاي 1369 تا 1370 مبتلا به سرطان خون شده و دردهاي بسياري را در اثر نمونه گيري ها، شيمي درماني و درمان با برق متحمل شده و در اثر اين بيماري بر روي ويلچر قرار گرفته و دچار زخم بستر، از كار افتادن كليه، سكته و ايست قلبي مي شود.
پس از معالجات بسيار در ايران و آمريكا، پزشك آمريكايي وي بي نتيجه بودن درمان و زمان مرگ وي را به او اعلام مي كند.
'ثابتي' پس از بازگشت به ايران به توصيه مادر خود به حضرت امام رضا (ع) متوسل شده و پس از 28 روز حضور در حرم مطهر رضوي سرانجام توسط آن حضرت از بيماري لكنت زبان، سرطان خون و ديگر بيماريها شفا مي يابد.
وي كه در خانواده مذهبي متولد شده است گفت: هر قسمت از شفاي من يك درس معنوي دارد.
وي اظهار داشت: ما مردم ايران خوشبخت ترين مردم جهانيم زيرا مسلمان و شيعه هستيم.
وي ضمن توصيه به معنويت افزود: معنويت غذاي روح و اساس زندگي انسان است.
وي همچنين انجام واجبات ديني، رعايت سفارشات دين و ائمه (ع) در باره رعايت حرام و حلال را در زندگي ضروري دانست.
مدير برنامه هاي خدام حضرت امام رضا (ع) نيز در اين مراسم ضمن تاييد كرامت حضرت امام رضا (ع) نسبت به اين خادم شفايافته گفت: اين مورد در دفتر كرامات حضرت امام رضا (ع) ثبت شده است.
'افشار' افزود: كراماتي در اين دفتر ثبت مي شود كه داراي مستندات كامل بوده و در هيچ برهه اي از زمان نمي توان نسبت به آن خدشه وارد كرد.
وي گفت: شفاي اين خادم امام رضا (ع) جنبه بين المللي يافته و از طريق شبكه هاي مختلف ماهواره اي نيز پخش شده كه پخش برنامه سه ساعته در ايتاليا، از آن جمله است




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.