اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1392 / کد مطلب: 6551 / نظرات: 2

در جمع خبرنگاران :


فرزی بر کیفی کردن برنامه های نمایشگاه قرآنی تاکید کرد


فرزی بر کیفی کردن برنامه های نمایشگاه قرآنی تاکید کرد رئیس ستاد برگزاری  نمایشگاه قرآنی فرهنگی ثامن الحجج(ع) سبزوار ،بر کمی و کیفی کردن برنامه های این ستاد تاکید کرد.

علی اکبر فرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:برای برگزاری هرچه با شکوه تر این نمایشگاه ، از چندی قبل تعدادی کمیته با مسوولیت فعالان قرآنی و فرهنگی شهرستان تشکیل شده  که مسوولان کمیته ها هر روز با تشکیل جلسه در محل ستاد ، به رایزنی و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با کیفیت تر این نمایشگاه می پردازند.
وی همچنین اظهار داشت : موضوعات ، طرح ها و پیشنهاداتی که در جلسات ستاد اجرایی مطرح می شود ، معمولا به رأی گیری گذاشته شده و بهترین نظرات و پیشنهادات با نظر اکثریت برای اجرا انتخاب می شوند.
این مسوول  در ادامه کمیته های برگزار کننده را به شرح زیر عنوان کرد : کمیته علمی و ارزشیابی با مسوولیت سیدنورالله رضوی مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری ، کمیته فرهنگی و هنری با مسوولیت رضا شجاع نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در ستاد نمایشگاه ، کمیته مراکز قرآنی و شخصیت های مذهبی با مسوولیت فهیمه محسنی ثانی ، کمیته اجرایی و پشتیبانی با مسوولیت جعفر درخشان فر معاون شهردار سبزوار ، کمیته تبلیغات و روابط عمومی با مسوولیت افسانه نگاری مسوول روابط عمومی شهرداری سبزوار ، کمیته بانوان با مسوولیت راضیه حدادنیا مشاور فرماندار سبزوار در امور بانوان ، کمیته تشریفات و انتظامات با مسوولیت تاج آبادی است .
وی گفت : مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز بر عهده جواد فرزی و مدیریت داخلی آن را ناصر بهروزی نژاد برعهده دارد.

وی همچنین از زحمات و همراهی امام جمعه  ، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ، رئیس دادگستری ، روسای سایر ادارات و نهادها به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و انجمن حمایت از زندانیان ،موسسه ثامن الحجج (ع) در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه سپاسگزاری کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.