اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1392 / کد مطلب: 6552 / نظرات: 0


جشن گلريزان براي آزادي ۴۰ نفر از زندانيان سبزوار برگزار شد


جشن گلريزان براي آزادي ۴۰ نفر از زندانيان سبزوار برگزار شد جشن گلريزان براي آزادي ۴۰ نفر از زندانيان جرايم غير عمد در سبزوار با حضور جمعي از مسوولان و خيرين در بوستان سلامت اين شهر برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، يكي از روحانيون سبزوار در اين مراسم گفت: در انجام كار خير و كمك به همنوع همه بايد پيشقدم باشند.
حجت الاسلام حاج محمد حسن علوي با بيان اينكه كمك و كار خير بايد به صورت صحيح و براي رضاي خدا انجام گيرد، افزود: هر كسي به تناسب خود بايد در اينگونه مراسم نقش داشته باشد.
وي به تبيين جايگاه انفاق در دين مبين اسلام و بركات و خيرات آن به خصوص در ماه رمضان اشاره كرد و همگان را به انجام اعمال خيرخوانه و كمك به نيازمندان فراخواند.
معاون سلامت و اصلاح و تربيت اداره كل زندانهاي استان خراسان رضوي نيز گفت: ترويج قرآن و نماز به عنوان دو عنصر اصلي اصلاح و تربيت از برنامه هاي اصلي در زندانهاي اين استان است.
پولاديان نژاد در حاشيه اين مراسم طي گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تاثير ارزشمند آموزه هاي قرآن افزود: امروز شاهد تربيت حافظ و قاري قرآن كريم در زندان ها هستيم.
وي با اشاره به درنظر گرفتن تسهيلات براي زندانيان حافظ و قاري قرآن كريم گفت: براي زندانياني كه بتوانند حافظ و قاري قرآن كريم شوند تسهيلات خاصي از جمله مرخصي هاي بلند مدت با همكاري و هماهنگي قاضي ناظر زندان و دادستان داده مي شود.
وي اظهار داشت: موضوع سلامت زندانيان از موضوعات و دغدغه هاي مهم است كه در اين راستا از پزشكان مجرب، پرستاران و بهداشت ياران در داخل زندان استفاده شده است.
او افزود: با توجه به اينكه اصلاح و تربيت زندانيان نقش بسزايي در زندگي پس از مدت حبس آنان دارد، برنامه هاي روانشناختي متعدد در اين زمينه در زندانهاي استان به اجرا گذاشته ايم.
پولاديان نژاد از ارتباط مددكاران زندان با خانواده هاي زندانيان خبر داد و گفت: اين كار باعث آماده سازي خانواده زنداني براي پذيرش وي پس از دوران حبس مي شود.
رييس اداره زندان و اقدامات تاميني و تربيتي سبزوار نيز گفت: اين جشن فرصتي مغتنم براي ياري رساندن به زندانيان جرايم غيرعمد است كه به كانون گرم خانواده ‌ بازگردند.
علي اكبر خرمي با بيان اينكه كمك هاي خوبي از طرف ستاد ديه براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد انجام شده است افزود: بيش از ۳۴ نفر در سال گذشته با كمك انجمن حمايت از زندانيان و ستاد ديه استان و با پرداخت ۴۲ ميليارد ريال آزاد شدند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.