اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1392 / کد مطلب: 6555 / نظرات: 0


بيش از ۵۰۰ ميليون ريال درجشن گلريزان سبزوار جمع آوري شد


بيش از ۵۰۰ ميليون ريال درجشن گلريزان سبزوار جمع آوري شد رييس اداره زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي سبزوار از جمع آوري بيش از ۵۰۰ ميليون ريال براي كمك به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد در جشن گلريزان اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام، علي اكبر خرمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با اين ميزان كمك مردمي و كمك دو برابري ستاد ديه استان تعدادي از زندانيان اين شهرستان آزاد مي شوند.
وي با قدرداني از استقبال مردم نيكوكار سبزوار گفت: برگزاري جشن گلريزان براي سال هاي آينده در اين شهرستان تداوم خواهد داشت.
وي اظهار داشت: جشن گلريزان يك سنت ديرينه و اصيل ايراني است كه از ديرباز از گودهاي زورخانه ها توسط پهلوانان، جوانمردان و انسان هاي خير براي كمك به مردم نيازمند و كساني كه توانايي پرداخت بدهي خود را ندارند، آغاز شده كه بايد احيا و ترويج شود.
وي با اشاره به اطلاع رساني اين اداره براي كمك به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد در ادارات و بين مردم گفت :مكاتباتي با ادارات انجام شده تا كاركناني كه مايل هستند مبلغي از حقوق خود را به حساب ستاد ديه واريز كنند.
خرمي با قدرداني از كمك هاي قابل توجه ستاد ديه به اين شهرستان گفت: در سال گذشته ۲۶ نفر از زندانيان با كمك ستاد ديه، گذشت شاكيان و مبلغ آورده مددجويان آزاد شدند.
وي با بيان اينكه همكاري مردم و مسوولان در زمينه كمك به آزادي زندانيان راهگشاست از شوراي شهر سبزوار خواست در مصوبات خود مبلغي را به ستاد ديه براي آزادي زندانيان اختصاص دهند.
رييس اداره زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي سبزوار همچنين از موافقت رييس ستاد ديه استان خراسان رضوي براي راه اندازي ستاد ديه در اين شهرستان خبر داد.
خرمي گفت: به زودي ستاد ديه به طور مستقل در شهرستان سبزوار فعاليت خود را آغاز مي كند.
وي شماره حساب ۴۶۴۳۵۴۰۶۹ نزد بانك تجارت را براي مشاركت هاي مردم براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد سبزوار اعلام كرد



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.