اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1392 / کد مطلب: 6566 / نظرات: 2

دکتر محسنی ثانی /


خبرنگاری رسالت سنگینی است


خبرنگاری رسالت سنگینی است  نماینده سبزوار و رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، فرارسیدن 17 مردادماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روزخبرنگار نامگذاری شده است را به تمامی خبرنگاران و دست اندرکاران عرصه فعالیت های رسانه ای در شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ، تبریک گفت.
محمدرضا محسنی ثانی همچنین اظهار داشت : هفدهم مردادماه یادآور شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار متعهد و تعدادی از دیپلمات های پرتلاش کشورمان به دست گروه طالبان است که با نامگذاری چنین روزی ، به عنوان روز خبرنگار یادو خاطره این شهید عزیز تا همیشه در ذهن ایرانیان زنده باقی خواهد ماند.
وی افزود : شهید صارمی و بسیاری دیگر از خبرنگاران متعهد ایران که در موقعیت های مختلف از جمله در جریان 8 سال دفاع مقدس ، و نیز در دوران انقلاب اسلامی ، و یا رویدادهای دیگری قبل و بعد از آن به فیض شهادت نائل شدند ، با بذل خون خود ، تقدس حرفه خبرنگاری را که با آگاهی بخشی و بیدارسازی اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارد ، اثبات کردند.
وی ادامه داد: خبرنگاران رسالت سنگینی برعهده دارند به همین دلیل ورود به این حرفه و موفقیت در آن نیاز به عشق وافر و ایثار فراوان دارد.
نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد سپس در رابطه با وضعیت رسانه ای شهرستان های حوزه انتخابیه نیز گفت: خوشبختانه منطقه سبزوار بزرگ در سال های اخیر با همت خبرنگاران پویای رسانه های مختلف خبری اعم از دفتر خبر صدا و سیما ، سایت های محلی ، خبرگزاری های سراسری و نشریات کاغذی ، فعالیت های خوبی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی همچنین به نزدیک شدن به حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت : آخرین روزهای رمضان ، فرصت مغتنمی است برای اعلام خالصانه بندگی به درگاه خدای متعال و همه مومنان می بایست از این لحظات پایانی ماه پرفیض ضیافت الهی نهایت بهره را ببرند.
این نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ، درپایان پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به همه مومنانی که در روزهای گرم تابستان ، با روزه داری خالصانه ، فرمانبری خود را از امر معبودشان اثبات کردند ، تبریک گفت و تأکید کرد ، پایان یافتن رمضان به معنای پایان یافتن فرصت های عبادت و بندگی نیست ، بلکه مومنان می بایست در سایر ایام سال نیز ، با توشه هایی که از این ماه آسمانی برگرفته اند ، مسیر عبادت و بندگی خداوند رحمان را ادامه دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.