اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 مرداد 1392 / کد مطلب: 6612 / نظرات: 0


اخبار هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور


 مسئول پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در آخرین روز از برگزاری هیجدهیمن جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، متسابقین علاقه مند به زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حسن چشمی تور حرم گردی و بازدید از موزه آستان قدس رضوی را از دیگر برنامه های اختتامیه این جشنواره بیان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درصدد است بهترین شرایط را در این سه روز (24 تا 27 مردادماه) برای شرکت کنندگان قرانی در شهرستان فراهم آورد.

وی برگزاری نشست دبیران دانشجویی کانون های قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در سبزوار از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره برشمرد و گفت: این نشست با حضور دکتر شموسی، دبیر جشنواره قرآنی، حجت الاسلام و المسلیمن مهدوی نسب مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و کلیه کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در آن در خصوص مسائل مختلف از جمله افزایش نقش دانشجویان در کانون های قرآن و عترت  صحبت خواهد شد.

چشمی  افزود: همچنین در این نشست انتخابات مجمع قرآنی دانشجویان و انتخاب دبیر نشست انجام خواهد شد.

......................................................................
دبیر جشنواره هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه ها ی علوم پزشکی کشور از اجرای فوق برنامه ورزشی در حاشیه این جشنواره در سبزوار خبر داد.
دکتر نعمت اله شموسی با بیان این مطلب که برای شرکت کنندگان در جشنواره برنامه ریزی های مطلوبی صورت گرفته اظهار د اشت: طبق پیشبینی های صورت گرفته علاقه مندان به ورزش می توانند در خلال برنامه از سه رشته ورزشی دارت، تنیس روی میز، شنا استفاده و در مسابقات فوق برنامه شرکت کنند.
وی افزود: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهداء خواهد شد.
گفتنی است شرکت کنندگان می توانند در خلال برنامه از سالن های ورزشی و استخرهای شنا در ساعات فراغت استفاده کنند.

................................................................................

دبیر هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از آغاز بکار سایت این جشنواره قرآنی در سبزوار خبر داد.
نعمت اله شموسی با اظهار این مطلب گفت: شرکت کنندگان در این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعات جشنواره ،می توانند جهت تکمیل فرایند ثبت نام اقدام و اطلاعات خود را تائید کنند در صورتی که اطلاعات با داده های فوق مغایرت داشت با دبیرخانه این جشنواره قرآنی 2264407 تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است بازدیدکنندگان می توانند برای دسترسی به سایت جشنواره با quran.medsab.ac.ir مراجعه کنند.
..............................................

مسئول هیات داوران هیجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر استفاده از تمامی ظرفیت های قرآنی منطقه در این جشنواره در سبزوار تاکید کرد.
دکتر رحمانی در یک گفتگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: با مشخص شدن زمان مسابقه، کمیته مشخصی برای این جشنواره تشکیل شده داوران در دو گروه تهران و از استان خراسان قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از داوران حاضر در این جشنواره قرانی از استان خراسان و مشهد خواهند بود اظهار داشت: در ترکیب داوری این جشنواره سعی شده از چهره های ناشناس علوم پزشکی از جمله دکتر نیک دستی نیز استفاده شود.
دکتر رحمانی به برگزاری بخش شفاهی این جشنواره در شهرستان سبزوار اشاره کرد و افزود:بخش شفاهی شامل 6 رشته تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء است که میان اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات توسط داوران ممتاز و برجسته بین‌المللی، کشوری، استانی و منطقه‌ای قضاوت خواهد شد گفت: پیشنهاد شده قبل از مسابقات آیین نامه ها در سایت جشنواره قرار گیرد برنامه ریزی شده تا این مسابقات در بحث تجوید، صوت و لحن، حفظ و ... مطابق با علائم مندرج در حد مسابقات اوقاف و امور خیریه برگزار شود.
مسئول هیات داوران هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه نتایج بعد از اتمام آخرین تلاوت توسط مسئولین، عاملین برگزاری هجدهیمن جشنواره قرآنی اعلام خواهد شد گفت: مسلما تعداد مشخص و محدودی از متسابقین در این جشنواره رتبه های مد نظر داوران را کسب خواهند کرد اصل مهم کسب مقام نیست هدف شریک شدن در سفره قرآنی ، سهیم شدن در ثواب قرآن و تحقق بیشتر جامعه پزشکی سبزوار است.
...................................................................................

نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سبزوار
همزمان با هیجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجوبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نشست کارشناسان قرآنی در شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد
این نشست در حاشیه هجدهمین جشنواره قرآنی از 52 دانشگاه علوم پزشکی کشور، با حضور دکتر محمدحسين آيتی، معاون فرهنگی، دانشجويی وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، حسین همتی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و دکتر حسن پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار خواهد شد.
در این نشست که هر سه ماه یکبار برگزار می شود فعالیت های گذشته دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی و درونمای برنامه های آتی ترسیم خواهد شد.

.....................................................
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در آخرین روز از برگزاری هیجدهیمن جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، متسابقین علاقه مند به زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
دکتر شموسی تور حرم گردی و بازدید از موزه آستان قدس رضوی را از دیگر برنامه های اختتامیه این جشنواره بیان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درصدد است بهترین شرایط را در این سه روز (24 تا 27 مردادماه) برای شرکت کنندگان قرانی در شهرستان فراهم آورد.
وی برگزاری نشست دبیران دانشجویی کانون های قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در سبزوار از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره برشمرد و گفت: این نشست با حضور دکتر شموسی، دبیر جشنواره قرآنی، حجت الاسلام و المسلیمن مهدوی نسب مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و کلیه کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در آن در خصوص مسائل مختلف از جمله افزایش نقش دانشجویان در کانون های قرآن و عترت صحبت خواهد شد.
دکتر شموسی افزود: همچنین در این نشست انتخابات مجمع قرآنی دانشجویان و انتخاب دبیر نشست انجام خواهد شد.
...............................................................................
دبیر جشنواره هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه ها ی علوم پزشکی کشور از اجرای فوق برنامه ورزشی در حاشیه این جشنواره در سبزوار خبر داد.
دکتر نعمت اله شموسی با بیان این مطلب که برای شرکت کنندگان در جشنواره برنامه ریزی های مطلوبی صورت گرفته اظهار د اشت: طبق پیشبینی های صورت گرفته علاقه مندان به ورزش می توانند در خلال برنامه از سه رشته ورزشی دارت، تنیس روی میز، شنا استفاده و در مسابقات فوق برنامه شرکت کنند.
وی افزود: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهداء خواهد شد.
گفتنی است شرکت کنندگان می توانند در خلال برنامه از سالن های ورزشی و استخرهای شنا در ساعات فراغت استفاده کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.