اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مرداد 1392 / کد مطلب: 6625 / نظرات: 0

در نشست هم اندیشی ادارات و پایگاههای بسیج /


فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگي بسيجي در ادارات شد


فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگي بسيجي در ادارات شد   معاون استاندار و فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگ بسيجي در ادارات شد و گفت :مجموعه دستگاههاي اجرايي باید با پايگاههاي مقاومت بسيج ادارات اين شهرستان همكاري تنگاتنگی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار، قاسم شعباني در نشست هم اندیشی مسوولان ادارات و فرماندهان پایگاههای اداری و کارگری حوزه بقیه ا...الاعظم (عج) سبزوار اظهار كرد:همه ما بايد در ادارات با روحيه بسيجي كار كنيم و داشتن روحيه بسيجي را در سر لوحه كارهايمان قرار دهيم.
نماينده عالي دولت در سبزوار در سخناني جايگاه و منزلت بسيجيان را بر شمرد و افزود:بسيجيان در عرصه هاي مختلف دفاعي ، فرهنگي ،اجتماعي ،اقتصادي ،علمي ،سازندگي و غيره خدمات ارزنده اي به كشور كرده اند.
رييس شوراي تامين سبزوار گفت :اين امنيت و آرامش كشور عزيزمان به خاطر تلاش نيروهاي انتظامي ،نظامي ،امنيتي و بسيجيان عزيز است كه بايد قدردان اين نعمات الهي باشيم .
فرماندار سبزوار خطاب به مديران ادارات و نهادهاي اين شهرستان توصيه كرد: ما وظيفه داريم كه فرهنگ بسيج را در تمام دستگاههاي اجرايي نهادينه كنيم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سبزوار هم در این نشست با ارائه گزارشی ،خواستار راه اندازی کمسیون ایثارگران در ادارات شد.
سرگرد پاسدار محمد رامشینی افزود:با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج و مسوولان ادارات باید مشکلات مردم و اربابان رجوع بر طرف شود.
وی خطاب به مدیران ادارات این شهرستان اظهار داشت :روحانیون و امامان جماعات ادارات برای اجرای طرح صالحین این حوزه همکاری داشته باشند.
وی خواستار ترویج فرهنگ بسیجی در ادارات شد و گفت :بسیجیان بیش از پیش در ادارات کارهای فرهنگی انجام دهند.
وی افزود:حوزه مقاومت بسیج ادارات ،پل ارتباطی بین ادارات و بسیج است و همه ما باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار هم در سخنانی خواستار روحیه معنوی و الهی در ادارات شد و گفت : فرماندهان پایگاهها با مدیران ادارات این شهرستان همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود:باید برای ترویج روحیه معنویت ،خدمت به مردم ،رفع مشکلات مردم ،تکریم ارباب رجوع و... تلاش شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.