اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6638 / نظرات: 0


شش كارگاه هم انديشي كانون هاي قرآن و عترت در سبزوار برگزار مي شود


شش كارگاه هم انديشي كانون هاي قرآن و عترت در سبزوار برگزار مي شود  سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي گفت : شش كارگاه هم انديشي و آسيب شناسي كانون هاي قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشكي در حاشيه هيجدهمين جشنواره قرآني در سبزوار برگزار مي شود.

به گزارش سبزوارپیام،حسين همتي روز پنج شنبه در حاشيه برگزاري هيجدهمين جشنواره قرآني دانشگاه هاي علوم پزشكي در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، افزود : سه كارگاه با حضور كارشناسان و سه كارگاه نيز با حضور دبيران كانون هاي قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشكي طي سه روز برگزاري اين جشنواره در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي شود.
وي آسيب شناسي كانون هاي قرآن و عترت دانشگاه ها و ارايه راهكار براي رفع مشكلات و آسيب ها ،آسيب شناسي فعاليت هاي سال گذشته ، هم انديشي در خصوص برنامه هاي قرآني براي سال آينده كانون هاي قرآن و عترت و هم انديشي براي ايده هاي جديد را از مهمترين موضوعاتي دانست كه در اين كارگاه ها مطرح و بررسي مي شود .
دبير هجدهمين جشنواره قرآني اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور، اظهار داشت : انتخابات مجمع قرآن و عترت دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كه رابطي است بين مركز قرآن و عترت و دبيران كانون ها نيز در روز پاياني برگزاري اين جشنواره انجام مي شود.
همتي افزود : پنج نفر به عنوان اعضاي مجمع قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشكي از بين دبيران انتخاب مي شوند.
وي با بيان اينكه سال گذشته هفت ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال براي فعاليت هاي كانون هاي قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشكي و برخي از فعاليت هايي كه از طريق مركز ابلاغ مي شد، اختصاص يافت ، افزود : اين مبلغ براساس بهره مندي جمعيت هدف از خدمات و نوع فعاليت ها به هر دانشگاه اختصاص يافت .
سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي با اشاره به فعاليت هاي اين مركز در سه بخش آموزشي ، پژوهشي و تبليغي و ترويجي گفت : امسال براساس تفاهمنامه اي كه اين مركز با هر دانشگاه منعقد مي كند بودجه را تخصيص مي دهيم .
همتي با اشاره به در نظر گرفتن بيش از ۲۰ عنوان فعاليت قرآني گفت : براساس درخواست و اعلام آمادگي هر دانشگاه در خصوص برگزاري هر فعاليت با بازديد و مشخص شدن پتانسيل اجرايي و نيروي انساني بودجه متناسب اختصاص داده مي شود.
هيجدمين جشنواره قرآني اساتيد ،كاركنان و دانشجويان علوم پزشكي كشور از امروز تا ۲۷ مردادماه جاري به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي سبزوار در حال برگزاري است



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.