اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6640 / نظرات: 0


شجاع :براي رسيدن هندبال به سطح جهاني تلاش و برنامه ريزي مي كنيم


شجاع :براي رسيدن هندبال به سطح جهاني تلاش و برنامه ريزي مي كنيم مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: براي رسيدن هندبال كشورمان همانند واليبال و بسكتبال به سطح جهاني برنامه ريزي و تلاش مي كنيم .

به گزارش سبزوارپیام،حميد شجاع عصر پنج شنبه بعد از پيروزي تيمش در برابر نيروي زميني تهران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به جذب اكثريت بازيكنان تيم ملي براي ثامن الحجج سبزوار (ع)، افزود: اين بازيكنان در طول سال با هم تمرين مي كنند و كنار هم هستند در نتيجه از هماهنگي بهتري برخوردار مي شوند.
وي ادامه داد: با هماهنگي بازيكنان و بازي خوب آنان در تيم ملي نتيجه بهتري خواهيم گرفت و افتخاري براي كشورمان كسب مي كنيم.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت : با اينكه بازي اولمان بود و استرس هاي خاص خود را داشت ولي بازيكنان تيم خوب بازي كردند و در مجموع از عملكرد تيم در اين بازي راضي هستم .
شجاع با بيان اينكه با تمرينات منظم و برنامه ريزي دقيق توانستيم نتيجه خوبي در مقابل اين تيم رقم بزنيم ، افزود : همچنين سرمربي تيم رافائل كاستلو براي تمام لحظات تمرينات و بازي برنامه ريزي دقيقي دارند كه در موفقيت تيم بسيار تاثيرگذار بود.
مربي تيم هندبال ثامن‎الحجج(ع) سبزوار درخصوص معرفي بازيكن شاخص تيمش، گفت :همه بازيكنان در اين ديدار شاخص بودند.
وي در خصوص تيم حريف نيز گفت : تيم نيروي زميني تهران تيم ضعيفي نبود اكثريت از بازيكنان تيم ملي جوانان بودند و با انگيزه بالا بازي كردند.
تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار پنج شنبه آينده ساعت ۱۶ ميهمان تيم مس كرمان است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.