اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1392 / کد مطلب: 6647 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب: آزادگان از نمونه های معتقدان به ولایت فقیه هستند


امام جمعه خوشاب: آزادگان از نمونه های معتقدان به ولایت فقیه هستند امام جمعه خوشاب گفت : آزادگان اسوه های ایثار و مقاومت و نمونه های برجسته معتقدان به ولایت فقیه هستند.
 به گزارش سبزوارپیام، ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های این هفته شهرستان خوشاب  با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن گفت : حدود چهل هزار آزاده در زندانهای مخوف صدامیان بودند که اولین گروه در 26 مرداد ماه 69 به آغوش خانوادهایشان باز گشتند .
وی با بیان اینکه آزادگان رنج و سختی زیادی را  در راه میهن متحمل شدند  افزود:ما باید قدر این آزادگان را بدانیم.
حجت الاسلام صاحبی  بخشی از سیره پیامبر را بیان کرد و افزود:  عمل به سیره ایشان و تقوای الهی است که انسان را می سازد و تبدیل به انسان کامل و خلیفه ا... می کند.
وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) همواره با قرائت دعا وارد مسجد شده و از این مکان مقدس خارج می شدندگفت: مسجد محل پرداختن به امور مادی و دنیوی نیست .
امام جمعه خوشاب در بخش دیگر از سخنانش  خطاب به کسانی که عهده دار مقام و مسئولیتی هستند گفت :  ایمان به خدا و خدمت به جامعه را برای همیشه سرلوحه  امور قرار دهید .
حجت الاسلام صاحبی با اشاره به خدمات خوب مسوولان و ضمن تقدیر از کلیه خدمتگزاران به مردم افزود: در عین حال برخی افراد را این صندلی ها بدجور گرفتار می کند که راه علاج این بیماری توجه به خدا و اهل بیت (ع) است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.