اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 مرداد 1392 / کد مطلب: 6655 / نظرات: 0

با پيام وزير وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي/


جشنواره قرآني دانشگاههاي علوم پزشكي در سبزوار به كار خود پايان داد


جشنواره قرآني دانشگاههاي علوم پزشكي در سبزوار به كار خود پايان داد هيجدهمين جشنواره قرآني اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور عصر شنبه با پيام وزير وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي كشور به كار خود پايان داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ،در اين مراسم ،پيام وزير بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي توسط دكتر آيتي معاون دانشجويي ، فرهنگي اين وزارتخانه قرائت شد .
در بخشي از اين پيام آمده است :برگزاري جشنواره‌هاي قرآني كه هر سال با استقبال روز افزون جامعه دانشگاهي، رنگ و بوي بهتري مي‌يابند و فضاي دانشگاه را از نور معنويت سرشار مي‌كنند، فرصت مغتنمي است براي چشيدن حلاوت آيات قرآني و نزديكي به آستان قرب حضرت دوست.
اين پيام مي افزايد :از همين‌رو بر ما و همه مسوولان جامعه دانشگاهي تكليف است كه در اين زمينه بكوشيم و براي نيل به آرمان‌هاي والاي اسلامي، اهتمام بيشتري نماييم.
وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي نوشته است : من تقارن برگزاري اين جشنواره قرآني را با آغاز مسووليت خويش در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي به فال نيك مي‌گيرم و از آستان حضرت حق مي‌خواهم كه در سال‌هاي آتي نيز ما را در تداوم اين حركت معنوي ياري بخشد.
معاون دانشجويي ، فرهنگي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي سپس در سخناني در اين مراسم گفت : هر كدام از ما به نوبه خود و در راستاي فعاليتي كه انجام مي دهيم بايستي در راستاي نهادينه كردن ارزشهاي انقلاب با تاكيد بر فرهنگ ايراني اسلامي و پيروي از منويات رهبري تلاش كنيم .
دكتر محمد حسين آيتي با گراميداشت ورود غرور آفرين آزادگان به ميهن اسلامي افزود : نظام جمهوري اسلامي از ابتداي دوران حيات طيبه تاكنون دوره هاي مختلفي را پست سر گذاشته است .
وي با اشاره به دوران جنگ تحميلي و هشت سال دفاع مقدس گفت : در دوران هشت سال جنگ تحميلي ما فقط با يك كشور در جنگ نبوديم بلكه دشمنان عليه ايران اسلامي متحد شده بودند.
وي اظهار داشت : در آن دوران مردم كشور ما جانانه از مرزهاي كشور و ارزشهاي انقلاب دفاع كردند و دشمنان دچار شكست مفتضحانه اي شدند.
معاون دانشجويي ، فرهنگي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي به دوران سازندگي و دهه چهارم به عنوان دهه عدالت ، پيشرفت اشاره كرد و گفت : دهه چهارم دوران تحكيم انقلاب و نهادينه شدن ارزشهاي انقلاب است .
دكتر آيتي با اظهار اينكه دشمنان نه تنها از دشمني با نظام مقدس جمهوري اسلامي دست نكشيده اند بلكه بر قوت و تنوع آن افزوده اند، اظهار داشت : در حال حاضر هدف گذاري دشمنان بر روي مسائل فرهنگي است .
وي افزود : احساس خطر دشمنان ارزشها و ايدئولوژي است كه امام راحل (ره) به دنيا ارايه دادند و اين ارزشها با رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري ادامه يافت.
وي ادامه داد : عليرغم همه دشمني ها، تفكر انقلاب اسلامي ايران در جهان گسترش يافته و دليل روشن آن موج بيداري اسلامي بوجود آمده در كشورهاست .
معاون دانشجويي ، فرهنگي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي با تاكيد بر اهميت ارزش هاي اسلامي، اظهار داشت : هدف دشمن از تهاجم ، شبيخون و ناتوي فرهنگي مدنظر مقام معظم رهبري استحاله فرهنگي و تغيير ارزشها در جامعه ايراني اسلامي است .
دبير اجرايي هيجدهمين جشنواره قرآني اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي نيز در اين مراسم گزارشي از اقدامات انجام شده براي اين جشنواره ارايه داد.
دكتر نعمت الله شموسي اجراي غباروبي امامزاده شعيب (ع) سبزوار ، بازديد از اماكن و آثار تاريخي سبزوار و اجراي فعاليت هاي فرهنگي ، ورزشي را از جمله برنامه هاي جنبي اين جشنواره عنوان كرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.