اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1392 / کد مطلب: 6671 / نظرات: 0


فروش CNG در سبزوار دو و نيم درصد افزايش داشت


فروش CNG در سبزوار دو و نيم درصد افزايش داشت مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار گفت: فروش CNG در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين منطقه بيش از ۵/۲ (دو و نيم ) درصد افزايش داشت.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس عيسي افتخاري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در اين مدت ميزان فروش در بخش CNG در منطقه سبزوار ۱۹ ميليون و ۱۵۲ هزار مترمكعب بوده كه اين مقدار معادل ۱۹ ميليون و ۱۵۲ هزار ليتر صرفه جويي در مصرف بنزين مصوب است .
وي افزايش توليد خودروهاي دوگانه سوز ، افزايش مسافرتها و سهميه بندي نبودن CNG را از دلايل افزايش فروش CNG عنوان كرد.
مهندس افتخاري گفت : منطقه سبزوار با داشتن ۲۲ باب جايگاه فعال در بخش CNG و ظرفيت توزيع بيش از ۲۵ هزار مترمكعب در ساعت و ۱۶۰ هزار مترمكعب در روز و ۶۳ ديسپنسر و ۱۲۶ نازل فعال عمليات توزيع گاز فشرده را در سطح شهرهاي تابع منطقه پوشش مي دهد.
وي با اشاره به افزايش تعداد جايگاه ها و در اين منطقه و نيز كنترل و نظارت در خصوص فعال نگه داشتن جايگاه ها، گفت : در حال حاضر ميزان توقف در جايگاه هاي سوخت CNG منطقه سبزوار پنج دقيقه است .
مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار همچنين از همكاري اين منطقه با متقاضيان احداث CNG خبر داد .
مهندس افتخاري افزود: شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار پوشش دهنده سوخت رساني به شهرستان هاي سبزوار، جوين، جغتاي، خوشاب، ششتمد، داورزن ، بردسكن و بخشهاي تابعه مي باشد و علاوه بر اين تامين كننده سوخت مورد نياز ناحيه اسفراين و بخشي از ناحيه مركزي منطقه خراسان شمالي را به عهده دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.