اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1392 / کد مطلب: 6672 / نظرات: 0


سبزوار داراي بيش از ۷۶ هزار اشتراك آب است


سبزوار داراي بيش از ۷۶ هزار اشتراك آب است  مدير عامل شركت آب و فاضلاب سبزوار گفت : اين شهر داراي بيش از ۷۶ هزار اشتراك آب است .

به گزارش سبزوارپیام،مهندس محمد رضا آغشته روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به افزايش حدود يك درصدي توليد آب در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل افزود : سال گذشته سرانه مصرف براي هر مشترك ۳۰ مترمكعب آب در ماه بود.
وي الگوي مصرف ماهانه براي هر اشتراك را ۲۰ هزار ليتر ذكر كرد و گفت :پيك مصرف سالانه آب در فصل تابستان و اواخر اسفندماه مي باشد.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب سبزوار از مردم خواست با توجه به كاهش نزولات آسماني و فصل گرما در مصرف آب نهايت صرفه جويي را داشته باشند.
مهندس آغشته با اظهار اينكه تنها منبع تامين آب سبزوار منابع زيرزميني است ، افزود : اين منابع در فاصله دورتر از شهر و برخي با فاصله حدود ۵۰ كيلومتر از شهر به وسيله خطوط انتقال و ايستگاه هاي پمپاژ به مخازن موجود در سبزوار منتقل و پس از اقدامات بهداشتي وارد شبكه توزيع و در دسترس شهروندان قرار مي گيرد.
وي استفاده صحيح از آب ، خودداري از شستن حياط و پياده رو ، بازنگذاشتن آب به صورت مداوم هنگام استفاده و بستن شيرفلكه آب هنگام مسافرت را توصيه كرد و گفت : شهروندان هر گونه اتلاف و شكستگي لوله ها ي آب را به تلفن ۱۲۲ اطلاع دهند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب سبزوار گفت : با همكاري شهروندان و ادارات و درست مصرف كردن آب، اميدواريم امسال هم همچون سالهاي گذشته بتوانيم تابستان را بدون جيره بندي آب پشت سر بگذاريم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.