اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1392 / کد مطلب: 6673 / نظرات: 0


فرماندارخوشاب خواستارتسريع در پرداخت بهاي گندم تضميني به كشاورزان شد


فرماندارخوشاب خواستارتسريع در پرداخت بهاي گندم تضميني به كشاورزان شد  فرماندار خوشاب خواستار تسريع در پرداخت بهاي گندم تضميني به كشاورزان اين شهرستان شد.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس حسين ابراهيمي كردياني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : عمده كشاورزان اين منطقه خرده مالك با تناژ محصول پايين هستند و دلگرمي آنان پرداخت به موقع بهاي گندم است .
وي گفت : همه پرداخت ها به صورت متمركز و از مركز صورت مي گيرد و با پيگيري هاي انجام شده در خصوص پرداخت بهاي گندم، اميدواريم با همكاري مسوولان هر چه سريعتر، بهاي گندم خريداري شده از كشاورزان پرداخت شود.
فرماندار خوشاب افزود : سه مركز خريد تضميني گندم در شركت هاي تعاون روستايي فعال مي باشد و تاكنون يكهزار و ۶۶ تن گندم از كشاورزان اين شهرستان خريداري شده است .
وي اظهار داشت : خريد تضميني گندم از تيرماه با قيمت تضميني كيلويي هشت هزار ريال آغاز شده و از اوايل مردادماه هيچگونه پرداخت بهاي گندم به كشاورزان انجام نشده است.
مهندس ابراهيمي سطح زيركشت گندم در شهرستان خوشاب را چهار هزار هكتار عنوان كرد و اظهار داشت : پيش بيني مي شود حدود ۱۲ هزار تن گندم از اراضي اين شهرستان برداشت شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.