اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 مرداد 1392 / کد مطلب: 6684 / نظرات: 0


برگزاری سمینار «تغذیه‌ی طبیعی، راهی به‌سوی سلامتی» در واحد سبزوار


برگزاری سمینار «تغذیه‌ی طبیعی راهی به‌سوی سلامتی» در واحد سبزوار سمینار «تغذیه‌ی طبیعی؛ راهی به‌سوی سلامتی» در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد.

 به گزارش سبزوارپیام، معاون پژوهش و فنّاوری واحد سبزوار در حاشیه‌ی برگزاری این سمینار گفت: سمینار «تغذیه‌ی طبیعی؛ راهی به‌سوی سلامتی» به‌همّت معاونت پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و با همكاری انجمن تغذیه‌ی طبیعی ایران و اداره‌ی فرهنگی-ورزشی شهرداری سبزوار، تدارك و برگزار شد.

  دكتر ابوالقاسم امیراحمدی  كه در ابتدای این سمینار طی نطق كوتاهی، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، به بیان شرح مختصری از فعّالیّت‌های دانشگاه پرداخته بود افزود: مدیر انجمن تغذیه‌ی طبیعی ایران، یكی از اعضاء جامعه‌ی متخصصان چشم‌پزشكی كشور و برخی از شفایافتگان خام گیاه‌خواری، از جمله سخنرانان این سمینار یك‌روزه بودند.

 وی خاطرنشان كرد: برشمردن مضرات روش‌های رایج طبخ غذا، غذاهای فریزشده، خوراكی‌های كنسرو و بسته‌بندی‌شده، داروهای شیمیایی و نیز آشنایی با مزایای روش‌های تغذیه‌ی خام و گیاه‌خواری و درمان بسیاری از بیماری‌های انسان از طریق تغییر رژیم غذایی، از جمله موضوعات اصلی مطرح‌شده در این سمینار بود.

 وی گفت: در پایان این نشست كه با حضور جمعی از مسؤولان دانشگاه و شهرستان، متخصصان علم تغذیه و اقشار مختلف مردم سبزوار در سالن همایش‌های شهید عباسپور واحد سبزوار برگزار شد، از سوی مدیر انجمن تغذیه‌ی طبیعی ایران، به سؤالات مطرح‌شده از سوی شركت‌كنندگان، پاسخ داده شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.