اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 مهر 1390 / کد مطلب: 669 / نظرات: 0


رييس اداره راه و ترابري سبزوار خواستار افزايش اعتبارات نگهداري راهها شد


 معاون مدير كل و رييس اداره راه و ترابري سبزوار اعتبارات نگهداري راههاي اين شهرستان را بسيار پائين عنوان كرد و خواستار افزايش اعتبارات اين حوزه شد . 

  

 به گزارش ايرنا ، 'فرشاد سلطاني '  در جمع شماري از مسوولان سبزوار با بيان اينكه، هر ساله به راههاي آسفالته افزوده مي شود، اظهار داشت: بايستي متناسب با اين حوزه ، حداكثر سه تا پنج درصد به اعتبارات نگهداري راهها اضافه شود.

وي با بيان اينكه در چند سال اخير اين اتفاق نيفتاده افزود : اعتبارات نگهداري راهها نه تنها افزايش نيافته بلكه كاهش هم پيدا كرده است .

وي اظهار داشت : اداره راه و ترابري دو رسالت مهم راهسازي و راهداري دارد و در بخش راهداري ، بحران هاي شهرستان در سطح راهها را مديريت مي كند.

وي ادامه داد : بايد به اداراتي مانند راه و ترابري كه با بحران سرو كار دارند در كميته برنامه ريزي شهرستان بيشتر توجه شود.

سلطاني به عنوان نمونه با اشاره به موقعيت پل كال شور در محور بردسكن گفت : اين پل هر لحظه در مسير بحران است چرا كه با وجود كلرايد بالاي آب در اين مسير ، صدمات زيادي به ابنيه وارد مي شود و هر ساله براي نگهداري اين پل اعتبار نياز است .

وي افزود : در سال گذشته مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال براي نگهداري اين پل هزينه شده و امسال نيز يك ميليارد و 900 ميليون ريال قرارداد داريم .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.