اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 شهريور 1392 / کد مطلب: 6694 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : هفته دولت فرصت مناسبي براي تبيين خدمات مسوولان نظام است


فرماندار خوشاب : هفته دولت فرصت مناسبي براي تبيين خدمات مسوولان نظام است فرماندار خوشاب هفته دولت را پيوند دوباره مسوولان با مردم دانست و گفت : هفته دولت فرصت مناسبي براي ارايه گزارش و تبيين خدمات دولتمردان نظام است تا بدين وسيله مردم در جريان خدمات نظام قرار گيرند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس حسين ابراهيمي كردياني در اولين روز از هفته دولت در جمع مسوولان دستگاه هاي اجرايي خوشاب، افزود : بايد در اين هفته، اطلاع رساني و شفاف‌سازي از فعاليتهاي نهادهاي مختلف انجام شود، زيرا حق مردم است تا از اين فعاليتها آگاه باشند.
وي ادامه داد : مسوولان بايستي در راستاي وظيفه و رسالتي كه دارند كارهاي موفق خود را روز به روز تقويت كرده و ضعف هاي كاري خود را نيز بر طرف كنند.
فرماندار خوشاب ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر را گراميداشت و افزود: هفته دولت ، تجديد عهد و ميثاق با شهداي گرانقدر است .
مهندس ابراهيمي اظهار داشت : هفته دولت به دليل شهادت شهيدان رجايي و باهنر از منزلت والايي برخوردار است چون اين شهيدان با دارا بودن جايگاه و منزلت خود خدمتگزاري به مردم را در تاريخ به ثبت رسانده‌اند.
وي حل مشكلات مردم و جامعه را در گرو همراهي و همدلي مسوولان عنوان كرد و افزود: اين امر دشمنان نظام را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام مي‌گذارد.
وي همچنين با قدرداني از وحدت و تعامل بوجود آمده در بين مسوولان و مردم خوشاب گفت : در نظر گرفتن اولويت ها در انجام كارها و همچنين استفاده درست از استعدادهاي بالقوه و بالفعل راهگشاي بسياري از مشكلات است .
وي با اشاره به برنامه هاي هفته دولت در خوشاب از تمامي دستگاههاي اجرايي خواست در اين برنامه ها شركت كنند.
در اولين روز از هفته دولت فرماندار و مسوولان دستگاه هاي اجرايي خوشاب با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.
همچنين فرماندار و مسوولان دستگاه هاي اجرايي خوشاب با خانواده هاي معظم شهدا نيز ديدار كردند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.